Toon posts:

3DMark03: maakt 'ie een rommel van je systeem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ladingen topics over 3DMark03, natuurlijk, maar ik heb een wat andere vraag...

Ik heb net (voor de derder keer) XP opnieuw geinstalleed op m'n nieuwe pc en alles werkt nu lekker. Nu wil toch wel eens graag de pc benchmarken, hetgeen ik tot nu toe nooit echt gedaan heb. Ik wil dus 3DMark03 downloaden. Alleen zag ik dat het maar liefst zo'n 178 Mb is en, nog belangrijker, dat er van allerlei soorten extra systeem dingen worden geinstalleerd om goed te kunnen benchmarken (als ik het allemaal goed begrijp).

Maar eh... ik heb totaal geen behoefte om m'n schone perfecte XP installatie te vervuilen met overbodige rommel. Ik vroeg me dus eigenlijk af hoe netjes 3DMark03 is... Gooit 'ie echt van alles en nog wat ook in de systeem map? En wordt er bij een de-installatie ECHT alles netjes weer opgeruimd?

Edit:
Nu we het er toch over hebben... Ik ben al een tijdje bezig 3DMark03 te downloaden via de links op de Futuremarksite, maar elke link bliijft hangen... Is er ook een link naar build 340 hier ergens in de buurt...?

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 13:58 ]

• Hans.Solo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-08 16:20

Hans.Solo

Tank n00bje :P

Uhmm het enige wat 3DM03 nodig heeft / vereist is Windows Media Encoder 9 en DirectX 9.

ALs je die niet geinstalleerd hebt, dan vraagt ie er om idd :)

99 bugs in the code , 99 bugs in the code
Take on down and patch it up...
117 bugs in the code.

Verwijderd

volgens mij instaleert 3dmark niets erbij hoor :? En DirectX9.0 heb je nodig, instaleert hij allemaal zelf niet.