Net als een whois voor een .nl domeinnaam kun je bij networksolutions.com ook een maximaal aantal domeinnamen per dag met whois opvragen. Ik begrijp waarom.
Maar ik ben niet geïnteresseerd in wie de eigenaar is, ik wil alleen weten of een domeinnaam nog vrij is of niet.
SIDN heeft hiervoor een oplossing.
whois.nic.nl, 43 is $domein en je krijgt alleen terug of de domein vrij is of niet. Er is nu geen limit aan het aantal queries.
Ik heb me rot gezocht voor een soort gelijke oplossing voor .com/.net/.org.
Welke whois server heeft geen limiet of hoe kan ik bij bv networksolutions.com regelen.
Wat is eigenlijk het maximum aantal queries bij .info en .biz. Lijkt wel of deze geen maximum hebben.
Maar ik ben niet geïnteresseerd in wie de eigenaar is, ik wil alleen weten of een domeinnaam nog vrij is of niet.
SIDN heeft hiervoor een oplossing.
whois.nic.nl, 43 is $domein en je krijgt alleen terug of de domein vrij is of niet. Er is nu geen limit aan het aantal queries.
Ik heb me rot gezocht voor een soort gelijke oplossing voor .com/.net/.org.
Welke whois server heeft geen limiet of hoe kan ik bij bv networksolutions.com regelen.
Wat is eigenlijk het maximum aantal queries bij .info en .biz. Lijkt wel of deze geen maximum hebben.
Je bent pas echt lui als je het gemak niet zoekt.