[XP/2K] Printer instellingen doorvoeren*

Pagina: 1
Acties:

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:45
Volgend probleem:
Ik ben op mijn werk bezig met het installeren van onze nieuwe Multifunctional printers. Nu kom ik redelijk vaak het probleem tegen dat bijvoorbeeld tijdens het printen in uitlook de print niet in de ingestelde mailbox terecht komt. In dit geval word de print zomaar uit de printer gegooid.
Ik geloof dat het al fout is gegaan tijdens de installatie. Outlook stond dan waarschijnlijk al open... Kan dit kloppen?

Nu wil ik dus dat ik instellingen maak, deze gelijk over alle applicaties wordt gelijk getrokken. Is daar een functie voor of moet ik simpelweg alle apps eerst afsluiten?

Printer: Kyocera Mita 2530

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Ik snap bovenstaand verhaal maar half.. je wilt printen naar een mailbox? Is net niet normaal dat je wilt printen naar een printer..dus op papier?

• Fallout
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:45
Ik praat over wat geavanceerdere printers. Hierop kan je dmv een HTML sessie mailboxen aanmaken. Hier kan je alles naar toe printen. Op een gegeven moment kan je naar de printer toelopen en je mailbox selecteren. Na het intikken van je pincode, komen je printjes eruit.... t is een soort document beveiliging.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Titel edit zodat je topic conform de WOS Policy is (deze kan je bovenaan dit forum vinden).

Heb je de default printer settings op je printserver wel goed gezet? Normaal nemen je clients die over.

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

ah ok weer bijgepraat en geupdate. In principe zou het niet mogen uitmaken bij mijn weten dat je een outlookclient open hebt staan. Je kunt denk ik het beste de printer in zijn geheel verwijderen en dan weer opnieuw gaan aanmaken.. Deze keer zonder open vensters of actiefe programma's.