Toon posts:

Word loopt vast na openen vanuit outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Op mijn werk heb ik met een pc een probleem, waarneer er vanuit outlook een word bestand wordt geopend dan loopt word vast, je krijgt dan de standaard winxp foutreport...

De specs,

Winxp Ned no sp1
Office 2000 ned

Verwijderd

Topicstarter
Ok ik zal even iets meer vertellen, want volgens mij gaat er nu binnen 2 uur niet geantwoord worden...

Ik hoorde net van mijn baas, waar de pc ook van is dat hij het ook gewoon in word doet, ik heb office al opnieuw geinstalleerd maar werken doet het niet.

Verwijderd

Topicstarter
is er iemand die dit weet, office xp installeren helpt ook niet.

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Gebruik de edit functie ff --> Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif

Wat heb je gedaan voordat hij begon vast te lopen, niks geinstalleerd, veranderd, getweakt?? Als je de officiële office CD er in stopt (van 2000 dus) kan je volgens mij ook voor "repareren" kiezen, klopt dat?? Probeer dat anders eens.

Andere (vrij grove oplossing):

Alles wat naar office ruikt er af gooien, en dan 2000 opnieuw installeren, inclusief de laatste updates.

[ Voor 12% gewijzigd door Spacecowboy op 22-12-2003 09:34 ]

HENG HENG

Verwijderd

Topicstarter
jeroen1001 schreef op 22 december 2003 @ 09:31:
Gebruik de edit functie ff --> [afbeelding]

Wat heb je gedaan voordat hij begon vast te lopen, niks geinstalleerd, veranderd, getweakt?? Als je de officiële office CD er in stopt (van 2000 dus) kan je volgens mij ook voor "repareren" kiezen, klopt dat?? Probeer dat anders eens.

Andere (vrij grove oplossing):

Alles wat naar office ruikt er af gooien, en dan 2000 opnieuw installeren, inclusief de laatste updates.
jah dit heb ik al geprobeerd maar helaas werkt dat niet echt.

• downtime
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

downtime

Everybody lies

Ook de standaard oplossing voor alle Office problemen al geprobeerd? Gewoon hele systeem afzoeken naar normal.dot files en die allemaal weggooien. Een corrupte normal.dot zorgt nogal eens voor vastlopers in Word.

Je kunt dit zonder risico doen. Word zal zelf een nieuwe normal.dot aanmaken bij het opstarten.

[ Voor 19% gewijzigd door downtime op 29-12-2003 12:00 ]

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-07 16:25

Ook

Yes I can!

Al naar Office Update geweest?

http://office.microsoft.com/

Wees consequent, maar niet altijd

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-08 15:09

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

kijk ook even alle verwijzingen naar word na, dus de manier waarop een .doc geopend wordt. Verwijder die verwijzingen bijvoorbeeld eens allemaal en voeg ze dan handmatig danwel dmv de herstelfunctie weer toe. Heb je verder geen vreemde invoegtoepassingen gebruikt? Virusscannen bij openen? dat soort dingen?

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de normal.dot weggegooid en geprobeerd office updates binnen te halen, maar hij blijft maar zeggen dat het office Xp is en dat is het niet... (help, info /Microsoft Word 2000)
maar helaas hielp het allemaal niet
wat ik wel zag dat het onder administrator wel goed gaat, word loopt daar niet vast.

• Qui-Gon Jinn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-07-2025
Al geprobeerd om de user profile te verwijderen om daarna een nieuwe aan te maken?

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-08 21:18
Verwijderd schreef op 08 januari 2004 @ 12:37:
ik heb de normal.dot weggegooid en geprobeerd office updates binnen te halen, maar hij blijft maar zeggen dat het office Xp is en dat is het niet... (help, info /Microsoft Word 2000)
maar helaas hielp het allemaal niet
wat ik wel zag dat het onder administrator wel goed gaat, word loopt daar niet vast.
Extra vraagje: gebeurd het direct als je Word hebt geopend, of gebeurd het pas als je een paar tekens in het nieuwe document in Word hebt getikt ?

Verwijderd

Ik heb ook hetzelfde probleem. Ik ben erachter gekomen dat Word 2000 wat problemen kan geven in combinatie met Windows XP.
Pagina: 1