[LOGITECH] Setpoint

Pagina: 1
Acties:

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Topicstarter
Ik heb sinds kort een 'Logitech® Cordless Desktop® MX™ for Bluetooth®' nou ben ik nu al mijn cd'tje kwijt (vraag me niet hoe). Ik kan em echt nergens vinden, alles overhoop gehaald.

aangezien ik het programma'tje opnieuw moet installeren omdat et best wel flipt, heb ik de cd nodig, op hun site kan je alleen een patch downloaden, maar als ik deze run zegt hij dat hij geen geinstalleerde SetPoint (Zo heet de software van logitech) kan vinden. Nou dat bewijst maar weer hoe erg et spaced, aangezien het wel gewoon in mijn taakbalk heb staan... alleen werkt de helft niet.

Om een lang verhaal kort te maken, heeft iemand misschien de hoofdinstallatie file (echt niet op de site te vinden)

Setpoint 1.0 is dat (misschien image van cd :S of gewoon de setup, ik weet et ook niet :()
Alvast bedankt

Links naar Logitech.com

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:41

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Ik weet niet of je al een antwoord gehad hebt, maar ik heb de CD hier wel liggen. Ik heb namelijk dezelfde set.

Het is overigens Setpoint 1.02. Ik wil er evt. wel een kopie van frituren. :)

He who controls the Spice, controls the Universe.

Verwijderd

Ik zou ook HEEL graag een kopie van die file willen hebben, kan iemand hem mailen/op een server zetten zodat ik m kan downloaden, thanks!

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:41

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Mailen is voor mij nog uit den boze met ISDN (tis ruim 80 mb).

Maar als alles mee zit heb ik begin februari ADSL. Ik wil evt. ook wel een CD branden. Mail me maar ff. Mijn e-mail adres staat wel in mijn profile.

He who controls the Spice, controls the Universe.

• bop
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-08-2024

bop

VisualWeb

Topicstarter
Ik heb het uitendelijk via een dude gehad die het op mijn server had geupload :) !

Maar een vriend van mij had em bij Logitech aangevraagd, en kreeg deze vanuit zwitserland!! opgestuurd voor nix :) ! ( na 1,5week dan, maar dat is logisch)
Dat noem i nog is service voor je geld.
Bij deze.. echt goede service logitech!

ps. dit had ik niet eerder gemeld omdat ik niet een onnodige kick wilde geven ;)

doe niet aan signatures.. uhhh, arghhh

Verwijderd

Dat is wel even top! Zou je m niet naar mij kunnen sturen op een of andere manier, of via je server of weetikveel?

Anders zal ik m graag via jou krijgen Morph, maar daar mail ik nog over tzt.
Ik heb ook logitech gemaild namelijk..
Pagina: 1