Toon posts:

pc WIFI card werkt niet na bios/windows update

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Acer laptop die pas geleden is geupdated met een nieuwe bios en windows XP. Alleen werkt na deze update de WIFI card niet meer. Het lijkt erop dat hij de hele poort waar de kaart ingaat niet meer ziet. In de bios is hij ook niet meer terug te vinden. Dus ik denk dat het door de update komt. Alleen weet ik niet welke bios er voorheen opzat. Nu zit er versie R01-A1s op. Wat zou ik kunnen ondernemen om dit apparaat weer te laten werken??

Alvast bedankt!

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

bobobart,

Welkom op GoT :)

Op GoT hebben we een aantal richtlijnen opgesteld waar we graag aanzien dat een topic aan voldoet. Kort samengevat kan je die formuleren als:
  • Toon zelf initiatief - zoek even rond op GoT en Google, en kijk ofdat je daar niet iets gelijksoortigs kan vinden. Neem hetgene wat je gevonden hebt (of jusit niet), dan ook even op in je topicstart zodat wij al weten wat je geprobeerd hebt, en dat niet nogmaals gaan voorstellen.
  • Kies een duidelijke topictitel (nu is jouw topictitel duidelijk genoeg), maar verschillende fora (zoals WOS) hanteren ook nog een extra eis - zo hebben we in WOS de eis dat je OS tussen vierkante haakjes staat (zoals je in de rest van de topics wel ziet).
  • Omschrijf je probeer duidelijk, en geef zoveel mogelijk relevante informatie. Zo geef je bijvoorbeeld niet aan welk type laptop je hebt, en welke flash file je exact gebruikt hebt.
Verder hoort je vraag eigenlijk niet thuis in WOS (je WiFi card is uiteindelijk ook al weg in je bios), dus verplaatst ik je topic eventjes naar Overige Hardware.

Veel plezier verder op GoT :)

Verwijderd

Topicstarter
OK, zoeken naar dit onderwerp levert weinig nuttige informatie voor mij op. Het gaat om een Acer Travelmate 210TXR. Er zat windows ME op, nu XP en een nieuwe bios versie afkomstig van de Acer site. Ik kan geen oude bios versie meer downlaoden, alleen de allernieuwste. Voorheen werkte het WiFi kaartje wel, nu ziet hij m niet meer. Zelfs de poort waar de kaart in moet staat niet meer in de bios aangegeven. Ik heb alle mogelijke opties die ik kon bedenken geprobeerd.
Weet iemand raad?