Toon posts:

koptelefoon..

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb die terratec dmx xfire1024, en ik wil er een koptelefoon op aansluiten maar dat gaat niet 'zo maar'... als je em gewoon in een lineout stopt is het geluid veel te zacht, en als ik de op-de-kaart-geintegreerde versterker aanzet heb ik veel te veel ruis (en vervorming).

een externe versterker lijkt dus noodzakelijk... maar m'n koptelefoon heeft er geen (welke niet-draadloze wel in godsnaam??) en ik heb hier geen stereo om tussen kaart & koptelefoon te gooien..

weet iemand of je losse versterkertjes kunt kopen (heel simpel voldoet al) voor niet teveel geld? of een andere oplossing ? ik heb nu dus helemaal NIETS aan die kaart :(

Verwijderd

hmm er moet toch een digital out zitten op die kaart? (zoals voor speakers) maar nog een oplossing is hem in je cd-rom drive steken (als dat gaat)

Verwijderd

Topicstarter
eh, een koptelefoon aansluiten op een digital-out ?

en als ik em direct in de cdrom steek heb ik dus alleen cd audio he...

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19:21

JT

VETAK y0

hmmmmm... koptelefoon versterkers beginnen meestal bij 500 piek, maar dan heb je wel vette kwaliteit (Rotel geloof ik). Goedkoper zijn ze er waarschijnlijk niet. Als je aan nieuwe speakers toe bent, zou je deze kunnen nemen : http://www.yamaha.com/cgi-win/webcgi.exe/DsplyModel/?gSPK00007YSTMS50

2 (ja, echt waar) ingangen voor je comp en bijv. Minidisc en een koptelefoon uitgang voor 270 piek ,en de speakers zijn ook vet, ik heb ze en ze gaan ECHT LAAG en HEEL HARD zonder te vervormen

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel