Toon posts:

Gezocht URL naar Handleiding SkyRaid URLK54-3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
De topic titel zegt al genoeg, maar toch zal ik ff uitleggen wat er aan de hand is.

Wij, bij ons bedrijf, zijn dit weekend verhuist naar een ander pand (logisch je verhuist niet naar een kartonnen doos :+). Tijdens deze verhuizing is er iets niet helemaal goed gegaan met onze opslag RAID, (type SkyRaid URLK54-3) Helaas bestaat het bedrijf SkyRaid niet meer, en als je zoekt op Google dan kom je bij allerlei alpine sky dingen uit. Nou vind ik skieen wel heel erg leuk, maar ik moet me nu meer bezig gaan houden met het weer oplappen van deze RAID array. Hij geeft in het display aan dat hij met deze omstandigheden niet kan werken, maar wat..... Zijn er 2 schijven tijdens de verhuizing kapot gegaan (hij is ten slotte al bijna 4 jaar oud) of is het te vochtig??? of te warm.... (hij staat in een geconditioneerde ruimte, maar de airco trekt het nog niet helemaal. Moet er duidelijk nog 1 bij, maar het is toch met 25 graden niet te warm (lijkt mij).

Nou ben ik dus op zoek naar een manual op internet van hoe of wat die error precies betekend.

Wie kan mij aan een URL helpen.... :) dan zijn wij bij The Box heel erg geholpen ;)

• vandijk
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-03 15:22
Als het raid 5 is, met 2 defecte schijven, dan ben je goed gaar...

Canon cameras en lenzen. Elinchrom flitsers, Lowepro en Pelican tassen/koffers. Polestar 2

Verwijderd

Topicstarter
Jah idd, dan zijn we ZEKER GAAR, maar laten we daar in eerste instantie niet vanuit gaan.

Verwijderd

Topicstarter
Niemand die op zijn werk een SkyRaid URLK54-3 heeft, en toevallig een keer een datasheet/manual heeft gedownload ????:?