asus v7700 ddr deluxe tv-out probs (alleen Z/W)

Pagina: 1
Acties:

• soepkip
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

Topicstarter
He medetweakers,
ik heb voor de verandering eens jullie hulp nodig.
het probleem is dat ik de asus g-force 2 v7700 ddr deluxe ff gehaald heb en een lange s-video kabel + s-video->scart plugje heb gehaald om mijn divX:)'jes op de tv te kijken
het probleem is dat ik dus alleen zwart wit beeld krijg (ik heb tvcc2000 ook al geprobeerd en het helpt niet)
dus HELP HELP a.u.b wie weet een oplossing voor me (ps mijn voorkeur blijft wel uitgaan naar s-videao i.p.v composite want die is wat minder storingsgevoelig)

Beste film ooit

Verwijderd

hoi... ten eerste:

volgens mij is s-video en composite hetzelfde toch? Dacht ik wel. En ten tweede dat ie je beeld zwart wil pakt komt gewoon door je pal instellingen. Misschien zit de jumper op je kaart trouwens ook niet goed. Kan ook nog

Verwijderd

ik heb dezelfde kaart als jij heb, en geen probs.

Ik gebruik gewoon de meegeleverde software voor de tv-out.

Ik sluit zowel de composite als de s-video aan op mijn tv, anders krijg ik vaag beeld :?

edit:
typo

• soepkip

soepkip

Topicstarter
is het vage beeld wat je bedoeld blurry en zwart/wit ??
want dat heb ik dus ook

Beste film ooit

• soepkip

soepkip

Topicstarter
probleem opgelost,
het bleek dat in de scart kabel er geen omzetting van s-video naar composite gebeurde,
dus mijn tv/video herkennen die s-video signalen nog niet,
als ik een verloopstekker van s-video naar composite gebruik doet ie het perfect

Beste film ooit

• Lars
  • Laatst online: 16-11-2021
ehh, soepkip, waar heb jij die converter van s-video naar composite gevonden, want bij de plaatselijke electronica boeren zijn ze niet te vinden?
Pagina: 1