Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Feat] Berichten quoten bij TR

Pagina: 1
Acties:
  • 22 views sinds 30-01-2008

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
Ik ben zeer lui als ik TR maak, vaak quote ik gewoon een post die het beste bij mijn gevoel over het topic past, maar dat moet ik met een omweg doen: eerst het bericht quoten, dan tekst van de quote kopiëren, en in de TR weer plakken.

Kan het TR venster er niet zo uit te komen zien als het 'post reply' venster? dan kan je veel sneller de berichten die je wilt hebben qouten.

Deze functie kan ook handig zijn als er meerdere 'foute' replies in een topic staan, quoten, en hoef je ook geen nicks meer te onthouden van wie wat verkeerds heeft gezegd.

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• ripexx
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 22:35

ripexx

bibs

Zie mijn feature request: [rml][ TR] Messagelist onder topicreport[/rml]/

Blijkbaar wil men er niet aan. :)

buit is binnen sukkel

Verwijderd

Een C/P van de link van de reactie die je bedoelt + eigen tekst erbij is voor mij al voldoende om de modlampjes te laten branden.
is dan al ruimschoots voldoende :)

Mocht je er een hele subdiscussie van willen maken:
mail / ICQ met de moderator is dan een stuk handiger :)
offtopic:
je zou natuurlijk ook de topicreport kunnen openen in een nieuw venster met _shift_ en dan de betreffende links posten als je toch uitgebreid wilt reporten ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 10:55 ]

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:57

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

als ik een TR plaats en hierbij verwijs naar een reactie binnen een thread, dan kopieer ik even enkel de link uit de datum regel:
Monday 15 December 2003 10:57 linked naar [rml]RM-rf in "[ Feat] Berichten quoten bij TR"[/rml]

en post enkel die link met een korte beschrijving van wat ik meen dat er mis aan is.

hele epistels in een TR neer te zetten, uitgebreidde quotes lijken mezelf vaak onwenselijk, aangezien er ook slecht op gereageerd kan worden, in zo'n geval zou een SeM-etje beter voldoen, dan kan men er ook op reageren, feedback geven.

[ Voor 8% gewijzigd door RM-rf op 15-12-2003 10:58 ]

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Topicstarter
OK, dan maar wat moeite doen.

Ik ben een lui persoon, die vaak alleen maar de muis bedient terwijl mijn linkerhand alleen maar mijn hoofd aan het ondersteunen is.

Ik dacht dat als ik hele berichten quoot dat de mods gelijk kunnen beoordelen of het terecht is, in plaats van zelf te gaan kijken wat er aan de hand is.
ripexx schreef op 15 december 2003 @ 10:38:
Zie mijn feature request: [rml][ TR] Messagelist onder topicreport[/rml]/

Blijkbaar wil men er niet aan. :)
Dan hoef je alleen maar op de link 'ripexx schreef op 15 december 2003 @ 10:38' te klikken als er echt iets mis mee is. hé, zo kan je nog irritanter zijn bij links plaatsen :P

-edit-
Hmm, werkt alleen maar bij berichten

[ Voor 4% gewijzigd door Resistor op 15-12-2003 12:04 ]

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:42

chem

Reist de wereld rond

De informatie wordt al opgehaald en kan in 'insert_topicreport' gebruikt worden dmv 'output_insert_message_quotemessages'.
crisp ?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

chem schreef op 15 december 2003 @ 12:01:
De informatie wordt al opgehaald en kan in 'insert_topicreport' gebruikt worden dmv 'output_insert_message_quotemessages'.
crisp ?
dat wist ik dus niet :)
ik zal eens kijken :)

Intentionally left blank

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

crisp

Devver

Pixelated

lokaal done :)

Intentionally left blank