Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Feli!
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR
God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt
Ik had jou eigenlijk niet helemaal verwacht als SGD/SPV modje, maar ja, je zal het wel goed doen. Dus succes
The devil is in the details.
Maar gefeliciteerd jongen! Veel succes!
SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate
http://hawvie.deviantart.com/
"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

Feli en veel succes
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Met andere woorden: Haj
Verwijderd
Robin Vreuls: http://specs.tweak.to/668
leuke userid: 23332
[ Voor 177% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 11:09 ]
Good luck ladeh
{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen
'When you're not paying for the product, you are the product!'
And the Black Team is the laughing third.curry684 schreef op 15 december 2003 @ 11:08:
Welcome in the Red Team, your mission is to shoot the Blue Team
Mere spectators
Maar wij hebben vrouwencurry684 schreef op 15 december 2003 @ 11:08:
Welcome in the Red Team, your mission is to shoot the Blue Team
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
De blauwbloezen ook.
https://fgheysels.github.io/
hmm, das waar

naja, wij zwarte zijn met meer
2e keer feli, en laat wat van je horen
Hmm, ReemF is eigenlijk tegelijk rood & blauw. Moet ik hem nu bestrijden, of moet ik net met hem strijden.ReemF schreef op 15 december 2003 @ 11:28:
Laten we concentreren op het doel van het topic: Fuelke feliciteren
Oh ja, bedankt allemaal
[ Voor 6% gewijzigd door Fuelke op 15-12-2003 11:32 ]
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Owja, feli.
https://fgheysels.github.io/

Had het niet verwacht, maar gefeliciteerd denk dat het wel los loopt.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Feli Fuelke
Weer iemand erbij die we lastig kunnen vallen als iemand zich niet aan de regels houdt

wel feli
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
* aReaRe mumbels: en nu niet de key lekken van #trueserver in #netwerkenuit #netwerken
[12:26] <riemer> Fuelke gecondoleerd met je social live

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Schijnbaar wordt het gewaardeerd als je de key lekt.Riemer Reinalda schreef op 15 december 2003 @ 12:19:
Gefeliciteerd Fuelke
[...]
* Opi mumbels: en nu niet de key lekken van #trueserver in #netwerken

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
[ Voor 8% gewijzigd door Apocrypha op 15-12-2003 12:44 ]
Ey, niet mij erbij gaan halen!
Ik vind het niet erg dat ik het niet ben geworden, maar het kwam wel uit een onverwachte hoek dat Fuelke het is geworden
Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride
Het voordeel van moderator zijn, is dat je vast op een dag stopt. En dan ga je ineens allerlei andere dingen waarderen, zoals je vrienden, school, uitgaan, etc. En de liefde
Fuelke, feli, SGD en SPV zijn volgens mij twee zware fora. Hopelijk weet je wat je doet
Wishfull thinking

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
Ik zou ook denken dat jij het zou worden als SPG /SGD MeubelMaRc0 schreef op 15 december 2003 @ 12:45:
[...]
Ey, niet mij erbij gaan halen!![]()
Ik vind het niet erg dat ik het niet ben geworden, maar het kwam wel uit een onverwachte hoek dat Fuelke het is geworden
Is Fuelke nu mod in Spielerij.
Een forum waar ik niet vaak kom,
En dat vinden vele dom.
Ben nu eenmaal niet zo op spelletjes,
Potje patience vind ik al welletjes.
Maar in een of andere draad,
Raken we toch wel aan de praat.
Veel plezier en sterkte dus,
Bij het klaren van de klus.
Dat je maar niet zal veranderen,
Door de gemopper van anderen.
May the Force be with you
Laat uw stem niet stelen.
Stem blanco!
Ik neem aan dat je wel begrijpt dat je nu op de volgende SP meeting moet zijn.
There is no magic.
Sure, ik heb de meeting ook al gepland. 15 januari, ergens in Miami beach. Moeten jullie wel nog kijken welke vlucht er moet genomen worden.The Will schreef op 15 december 2003 @ 13:58:
Succes Fuelke.
Ik neem aan dat je wel begrijpt dat je nu op de volgende SP meeting moet zijn.
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:43
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
hart voor de zaak \o/Fuelke schreef op 15 december 2003 @ 15:28:
[...]
Sure, ik heb de meeting ook al gepland. 15 januari, ergens in Miami beach. Moeten jullie wel nog kijken welke vlucht er moet genomen worden.
Had ik al Feli geschreeuwd
Als jij het betaald kom ik welFuelke schreef op 15 december 2003 @ 15:28:
[...]
Sure, ik heb de meeting ook al gepland. 15 januari, ergens in Miami beach. Moeten jullie wel nog kijken welke vlucht er moet genomen worden.
Verwijderd
Hééél veel succes he
Idd, nu kan Fuelke iig laten zien hoe het wél hoort.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 15:50:
*Voeten op tafel leg* *Achterover leun met een drankje en versnapering*
Hééél veel succes he
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 18:43
/u/5360/crop65d3c045ca48f_cropped.png?f=community)
* schopt tegen de stoelpoten aan *Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 15:50:
*Voeten op tafel leg* *Achterover leun met een drankje en versnapering*
Hééél veel succes he
Ondersteunen die handel, hij is nieuw
zijn eerste slotje
en gefeliciteerd natuurlijk
onder het motto: "iemand moet het doen"Fuelke schreef op 15 december 2003 @ 15:28:
[...]
GELUKKIG dat marco het niet geworden is....
khad weinig zin in een minidictator in spielerij
feli fuelke
blup
Aangezien je hier natuurlijk een reactie op wilt hebben: laat mij erbuiten als het om modschap gaat in SGD/SPV. Ja, ik zou graag mod willen worden, ja ik vind het jammer dat ik het niet ben geworden, en nee ik heb niks tegen Fuelke, hij lijkt me zelfs een hele goede keuze, alleen heb ik hem meer actief gezien buiten SGD/SPV.eendje schreef op 15 december 2003 @ 16:29:
[...]
GELUKKIG dat marco het niet geworden is....
khad weinig zin in een minidictator in spielerij
Maar het gaat om de nieuwe moderator van SGD/SPV en aangezien ik dat niet ben vind ik het onnodig en zelfs bloedirritant (daarvoor doe je het natuurlijk...) als je mij er altijd bij haalt.
Afbeelding
Asje, voor de voorraad
[ Voor 14% gewijzigd door F_J_K op 15-12-2003 17:51 . Reden: Scheelt weer bandbreedte :D ]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Yup, er zijn al genoeg Bel mensen op de wereld
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
Woei, heb je ineens een meid nu je niet meer de hele dag op GoT zit?Compubiter schreef op 15 december 2003 @ 12:57:
[...]
Het voordeel van moderator zijn, is dat je vast op een dag stopt. En dan ga je ineens allerlei andere dingen waarderen, zoals je vrienden, school, uitgaan, etc. En de liefde
Hele concept 'moderator' was toch gestoeld op de belofte dat juist tijdens je tour of duty de vrouwen als bakstenen voor je vallen, dat is mij iig wel beloofd...
Oh ja en even officieel als LA-mod: ik heb weinig goesting om in een felicitatietopic modbreaks, trashes of anderszins waarschuwingen uit te moeten delen. De volgende echter die een flame plaatst richting een al of niet willekeurige afgevallen kandidaat voor deze functie kan er wel een vangen. Tot zover deze dienstmededeling
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Vraag 2: Heb je Planescape: Torment uitgespeelt?
Vraag 3: Heb je Planescape: Torment meer dan 1x uitgespeelt?
Vraag 4: Heb je Planescape: Torment meer dan 1x origineel in je bezit?
Als een van de vragen 'nee' is dan uhm ben ik het er niet mee eens
Nah, van harte gefeliciteerd met alle nieuwe knopjes

Nee, feli Fuelke ook al gun ik het je niet enzo
* Fuelke huiltSwitch schreef op 15 december 2003 @ 17:48:
FuelkeEen stomme lurker als mod, SCHANDE!
Nee, feli Fuelke ook al gun ik het je niet enzo![]()
Switch, hoe durft ge!? Kunt ge wel, Belgen pesten.
Mooi eerst slotje hoor, Fuelke.
[ Voor 7% gewijzigd door Opi op 15-12-2003 17:55 ]
Had nog liever Rafe als SPG/SPV mod
Serieus, feli
[ Voor 54% gewijzigd door Switch op 15-12-2003 18:01 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Merely moeten al die LA topics nou (

[ Voor 45% gewijzigd door G33rt op 15-12-2003 18:05 ]
Rafe is van MIJ, afblijven!
sorry, offtopic

* G33rt geeft F_J_K weer een nieuwe zweep

MaRc0: altijd zeuren he
[ Voor 5% gewijzigd door G33rt op 15-12-2003 18:06 ]
Have fun
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Ik was al eerder geannexeerd als SA/WOS mod dan als SPV/SGD idd
Gelukkig verloopt mijn plan om admin rechten te pakken te krijgen op schema
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hmzz... coppy paste gaat toch makkelijker dan typen... moet maar onthouden voor IRC
ik heb t al vaker gezegd, maar als jij banrechten krijgt ben ik een weekje weg na mn ervaringen in #wos en @RafeRafe schreef op 15 december 2003 @ 18:12:
[...]
Ik was al eerder geannexeerd als SA/WOS mod dan als SPV/SGD idd
offtopic:
Gelukkig verloopt mijn plan om admin rechten te pakken te krijgen op schema

wat is het sneaky plan? tell meh
Who is John Galt?
150 euro was genoegjustmental schreef op 15 december 2003 @ 19:48:
Heb je al geen 150 techposts meer nodig om mod te worden?![]()
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
prijzen stijgen hard zeg....jaar of 2 geleden was het geloof ik iets van 75 gulden
jullie doen zeker keer 2 nu of zo
maar ik zie dat ik die rare belg niet gefeliciteerd had. "Feli Fuelke"
het is trouwens wel de eerste mod met een kloontje (tegelijk) als mod : http://quotes.negotiator.nl/1005
[ Voor 3% gewijzigd door ArthurMorgan op 15-12-2003 20:20 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Ja, ik ben een kroeg binnengestapt, en riep: "Hier een ex-mod van GoT", en jawel, dat werktecurry684 schreef op 15 december 2003 @ 17:08:
Woei, heb je ineens een meid nu je niet meer de hele dag op GoT zit?
Serieus, heb inderdaad een vriendin
Dan weet jij minder dan ikAlfredt schreef op 15 december 2003 @ 20:18:
het is trouwens wel de eerste mod met een kloontje (tegelijk) als mod : http://quotes.negotiator.nl/1005

[ Voor 5% gewijzigd door DeRCT13 op 15-12-2003 21:15 ]
En, wat doe je ermee?
Compubiter schreef op 15 december 2003 @ 12:57:
[...]
Het voordeel van moderator zijn, is dat je vast op een dag stopt. En dan ga je ineens allerlei andere dingen waarderen die je niet hebt
Wie ben jij nou weerFrank schreef op 15 december 2003 @ 16:49:
Goed gesproken, feliciteer Fuelke maar gewoon
Afbeelding
Asje, voor de voorraad

Zo, dus tis nu officieel! Ahwalievv