Hoe kan ik een macro aan het toestenbord toewijzen als de toetsencombinatie meer dan 2 teken dient te bevatten. vb. BA01 of WA146.
Momenteel laat Word slechts 2 tekens toe.
Momenteel laat Word slechts 2 tekens toe.
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
Bedoel je dat je dan B, A, 0 en 1 tegelijk indrukt?Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 09:41:
vb. BA01 of WA146.
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Ja inderdaad voorafgegaan door CTRLKingRichard schreef op 15 december 2003 @ 14:53:
[...]
Bedoel je dat je dan B, A, 0 en 1 tegelijk indrukt?
a horse! a horse! my kingdom for a horse! (exeunt)
[got.profile] | [t.net.profile] | [specs]
Ik moet van zo'n 250 wetteksten textfragmetnen maken, die allen in een apart bestand staan. Deze codes zijn overgenomen van stedenbouw (ministerie), en zijn in de vorm van BA123 ...., dit is eenvoudig om in te spelen op wetswijzigingen.KingRichard schreef op 16 december 2003 @ 15:06:
In Word is dit onmogelijk. Waarom zou je dat willen?
wwweet ik veel...
Klopt, heb ik ook getest, maar sommige van die textfragmenten beslaan 2 tot 3 pagina's (met returns en tabellen ....) en dat lukt niet via autocorrectie.killerbee17 schreef op 18 december 2003 @ 09:33:
je zou ook BA123 (gewoon als tekst in word) laten vervangen door de tekst die je wilt via autocorrectie
Maar waarom moet je dan per se die toetsencombo gebruikenIk moet van zo'n 250 wetteksten textfragmetnen maken, die allen in een apart bestand staan. Deze codes zijn overgenomen van stedenbouw (ministerie), en zijn in de vorm van BA123 ...., dit is eenvoudig om in te spelen op wetswijzigingen.
Zoek en vervang? Doet eigenlijk hetzelfde als autocorrectie en als dat een optie zou zijn ben je er al. Of een macro alle tekst laten doorzoeken op die string (als dat koan, weet iik eigenlijk nietKlopt, heb ik ook getest, maar sommige van die textfragmenten beslaan 2 tot 3 pagina's (met returns en tabellen ....) en dat lukt niet via autocorrectie.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)