Toon posts:

[HP 5550] print geen balken van grafieken

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een HP 5550, goed spulleke, maar alleen één probleempje.

Bij het afdrukken van grafieken in Access worden de balken niet geprint. Ze worden ook niet in de afdrukweergave weergegeven. Dit is in access, excel, word etc.

Ik denk dat het een printer-driver instelling is voor grafisch printen oid, verder kan ik niks vinden, ook niet in Access, maar deze kan ik niet vinden, niet op het instellingenblad, HP-site, G00gle of GOT-search.... dus vandaar dit topic.

Systeem:
Dell 2Ghz
mem 512 Mb
Win 2K

• WimB
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-03-2024
ALs je een andere printer of een PDF-printer gebruikt, heb je dan het probleem ook?

Verwijderd

Topicstarter
WimB schreef op 15 december 2003 @ 09:28:
ALs je een andere printer of een PDF-printer gebruikt, heb je dan het probleem ook?
Zit geen andere printer aan, en ook geen pdf printer, is op bedrijf, kan niet zomaar ff wat installeren O-)

Verwijderd

Als je niet zomaar iets kan installeren, klinkt het alsof je een administrator boven je hebt staan. Het lijkt me dat je dan ook als eerste bij hem/haar moet zijn met dit probleem.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 09:33:
Als je niet zomaar iets kan installeren, klinkt het alsof je een administrator boven je hebt staan. Het lijkt me dat je dan ook als eerste bij hem/haar moet zijn met dit probleem.
Je hebt gelijk, maar er is een kunnen en een willen. Ik kan en "mag" het wel, maar doe het liever niet omdat het mijn pc niet is, en omdat er belangrijke progs op draaien.

Het zit zo, ik heb de applicatie geschreven, maar val niet onder de IT-afdeling. IT is op de hoogte, maar wil graag weten of het niet aan de applicatie ligt.

Ik wil zelf ook graag weten wat de oorzaak is omdat het me nog niet eerder is voorgekomen.