IK heb het spel knights of the old republic gekocht, en ik was nieuwsgierig of je em al kon downloaden en of hij zou werken. Nu heb ik 1 cd gedownload van de 4, hij is gecrackt door razor1911 en de cd bestaat uit de bestanden 001 t/m 052, een sfv, en een bestand (geen extensie) in elk zon nummer bestand zit een cue en een bin file, moet ik al die bins en cues branden op dezelfde cd, en is er een simpele manier om al die bins en cues makkelijk te extracten?
Waarom downloaden als je um gekocht heb?
Je moet die rar files uitpakken er komt 1 BIN en 1 CUE uit. De BIN is gewoon opgedeeld in die verschillende rars (altijd zo met scene releasesVerwijderd schreef op 15 december 2003 @ 09:16:
IK heb het spel knights of the old republic gekocht, en ik was nieuwsgierig of je em al kon downloaden en of hij zou werken. Nu heb ik 1 cd gedownload van de 4, hij is gecrackt door razor1911 en de cd bestaat uit de bestanden 001 t/m 052, een sfv, en een bestand (geen extensie) in elk zon nummer bestand zit een cue en een bin file, moet ik al die bins en cues branden op dezelfde cd, en is er een simpele manier om al die bins en cues makkelijk te extracten?
[ Voor 9% gewijzigd door potatox op 15-12-2003 09:21 ]
--
rar bestaat dus niet, maar ik moet al die bestanden dan apart openen, en zeggen waarmee hij hem opent. Kan dat sneller. En moet ik al die bins/cues die ik krijg op dezelfde cd branden_PoTaToX_ schreef op 15 december 2003 @ 09:18:
[...]
Je moet die rar files uitpakken er komt 1 BIN en 1 CUE uit. Begin altijd met .RAR als die er is (wel ff alle bestanden laten zien in explorer, anders weet je niet welke .rar is), als .RAR niet bestaat moet je .00 of .01 openen en uitpakken.
Die file zijn wel gewoon rar files en de bin/cue zit dus wel verdeeld over die files.Verwijderd schreef op 15 december 2003 @ 09:21:
[...]
rar bestaat dus niet, maar ik moet al die bestanden dan apart openen, en zeggen waarmee hij hem opent. Kan dat sneller. En moet ik al die bins/cues die ik krijg op dezelfde cd branden
Daarbij heb je het spel gekocht en geven wij hier geen eerste hulp bij warez...
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*
Dit topic is gesloten.
![]()