Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[T-mobile] Problemen met gebeld worden door Telfort

Pagina: 1
Acties:

• Frankster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-11 07:14
Heb nou al een maandje T-mobile. In den beginne waren er al wat probleempjes met zoekgeraakte contracten (drie keer) maar nu kan ik al bijna een maand niet gebeld worden door Telfort-nummers...

Het enige antwoord dat de klantenservice hier op had was 'het probleem is bekend' |:( |:( |:( Heerlijk dit soort inhoudelijk sterke reacties waar je als klant wat mee kan doen _/-\o_

Een leven zonder feesten is als een verre reis zonder logement (Demokritos ca. 500 B.C.)
&Creative

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-11 12:09
Moet een andere partij opbellen met zijn provider en zeggen dat ie problemen heeft met jou opbellen op je T-Mobile nummer.

Ik heb het gedaan toen ik strontziek werd dat ik een collega niet kon bellen op zijn T-Mobile phone; 2 dagen nadat ik Orange heb gebeld kon ik hem wel bereiken en ook de anderen met een Orange telefoon :)
Probeer het is zou ik zeggen...

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.