[Draadje]Alles overbodig

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08 19:27
nieuws: NASA: "PowerPoint maakt informatie minder puntig"

ofwel: het nieuws over Powerpoint en Nasa....

Bijna alles is op overbodig en off-topic gemodereerd, terwijl er toch wel degelijk zinvolle replies tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik heb eens even gekeken. Er is inderdaad nogal zwaar met Overbodig gestrooid, ook bij reacties die prima in orde zijn. Deze heeft niet alleen een Overbodig gekregen, maar zelfs een Troll (geheel onterecht natuurlijk). Uiteraard zijn er ook terechte Overbodigs uitgedeeld zoals bij deze reactie. Een PM moet de zaak maar eens uitzoeken. Ik heb in ieder geval de scores wat bijgeschaafd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Ik heb qua moddererenden in deze draad inderdaad iets heel dubieus gevonden. Bedankt voor de tip. Hier wordt aan gewerkt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij hier zelfde geval, beetje vage moderatie
edit: probleem bijna hersteld, bijna alles was overbodig gemod.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-12-2003 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

* Delerium kijkt ffies

* Delerium ziet niets bijzonders.. geen users die alles gewoon op -1 gooien.
Topic is overigens pas een half uur online

[ Voor 66% gewijzigd door Delerium op 16-12-2003 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Polaris
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
(overleden)
Er zijn toch wel wat vreemde dingen in dat draadje. De eerste post is vijfmaal als First Post beoordeeld, terwijl het een heel normale post is. Je zou haast denken dat er eerst iets fluttigs stond wat later ge-edit is. En deze kreeg een troll beoordeling, wat ook al niet terecht is. En vrij veel Overbodigs, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
polaris schreef op 16 december 2003 @ 16:55:
Er zijn toch wel wat vreemde dingen in dat draadje. De eerste post is vijfmaal als First Post beoordeeld, terwijl het een heel normale post is. Je zou haast denken dat er eerst iets fluttigs stond wat later ge-edit is.
Dat is volgens mij waar. Er stond inderdaad eerst wat korts, maar niet iets waarvoor ik een fipo zou geven. De fipo-tahs is hier IMHO dus onjuist gebruikt. Ik gok dat daar een fipo gegeven wordt vanwege deze tekst Woehoe, mijn eerste fipo :) en ik had het niet eens door ....

[edit]
Ik weet ook alweer wat er stond, namelijk alleen de eerste regel van zijn reactie. Dit dus: Ik vond ZoneAlarm persoonlijk niet echt grandioos. Zelfs met gegeven paarden en gebitten vond ik dat er te weinig feedback kwam. Volgens mij is dat hooguit een 0 Overbodig waard, en geen -1 Fipo.

[ Voor 26% gewijzigd door Harm op 16-12-2003 17:01 . Reden: BTW ]

Pagina: 1