Geluidskaarten met de Aureal Vortex 2 en KT133

Pagina: 1
Acties:

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 13:09
Ik heb gelezen dat er problemen zijn met de combinatie Terratec Xlate Pro (oid) en moederborden met de KT133 chipset.

Aangezien ik me een ABit KT7-RAID en een Terratec Xlate Pro heb besteld, zou ik toch best willen weten of hier wat aan te doen is, zo ja wat en of er andere geluidskaarten zijn met de Aureal Vortex 2 chip die wel werken op een ABit KT7-RAID.

Klein vraagje d'r langs: ik heb nog een tweede geluidskaart (de SB Live 5.1, die voor playback van DVD's is), is het mogelijk om beide geluidskaarten (de SB Live 5.1 en de Terratec Xlate Pro) in een machine te zetten en met een of ander software stukje te switchen tussen deze twee kaarten?
(ik herinner me nog vaag zoiets voor videokaarten)

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 15:36

star-saber

Ryzen

je kan bij het panel audio in configuratie scherm selecteren: welk voorkeurs apparaat je wil

daarzo is lijstje met audio devices dan

• Renkie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-08 09:51
Download de nieuste drivers van www.vortexofsound.com , hiermee zijn de athlon + a3d 2.0 problemen opgelost

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Da's niet waar...wel voor de meeste mensen, maar niet voor allemaal :(

Geef mij maar een Warsteiner.

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-08 13:09
Owkee, gaan we proberen, thx Renkie

• roytanck
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 07-07 09:29
Ik heb gisteren mijn Vortex2 kaartje (OEM Aureal) uit mijn machine gegooid. Hiermee waren een hele berg problemen opgelost (windows sluit nu normaal af, ik kan video afspelen zonder dat het stottert, het geluid valt niet meer weg).

Ik weet niet of dit allemaal met de drivers oude drivers te maken had, maar ik gebruikte geen A3D meer de laatste tijd, dus ik had ook geen A3D-drivers of problemen...

Gebruik nu de onboard audio van mijn MSI K7T pro2, en dat bevalt beter (klinkt best aardig ook...)
Pagina: 1