Ik stel deze vraag, want ik zie nu banners die niet verschijnen (soms) wat eerst bleek te liggen aan een linkje in de hosts file (adserver.webads.nl).
Nu wil ik alleen de linkjes eruithalen die door GoT (en Fok) worden gebruikt, want ik wil hier met een rein geweten
rondsurfen (en ik wil ook geen ban omdat ik mogelijke inkomsten aan tweakers.net onttrek).
Dus mijn vraag: "Welke servers gebruikt GoT om de banners te laden?"
• adserver.webads.nl
Is al gewist uit hosts, maar dit blijkt niet genoeg, want ik zie nu ongeveer 4/5 van de banners wel, en de rest niet (soms een 404, maar meestal een wit vlak op de plek van de ad).
Een zoekopdracht geeft wel leuke resultaten maar niet de informatie die ik nodig heb (of ik heb de verkeerde termen ingevoerd, zou ook kunnen
). Daar staat meestal veel geneuzel in over luitjes die niet snappen dat kazaa lite de hosts file aanpast, maar ik wil gewoon de lijst met servers hebben.
De hele file leeggooien doe ik ook weer niet, omdat er toch urls instaan die voor mij nuttig zijn. Tevens kan ik bij een bannerloze pagina niet (zo snel) in de source vinden welke server er wordt aangeroepen om de banners te genereren, zodat de lijst verder uitgedund kan worden.
Alvast bedankt voor het antwoord
(en mocht dit toch al eerder gepost, zijn dan spijt het me
).
Nu wil ik alleen de linkjes eruithalen die door GoT (en Fok) worden gebruikt, want ik wil hier met een rein geweten
Dus mijn vraag: "Welke servers gebruikt GoT om de banners te laden?"
• adserver.webads.nl
Is al gewist uit hosts, maar dit blijkt niet genoeg, want ik zie nu ongeveer 4/5 van de banners wel, en de rest niet (soms een 404, maar meestal een wit vlak op de plek van de ad).
Een zoekopdracht geeft wel leuke resultaten maar niet de informatie die ik nodig heb (of ik heb de verkeerde termen ingevoerd, zou ook kunnen
De hele file leeggooien doe ik ook weer niet, omdat er toch urls instaan die voor mij nuttig zijn. Tevens kan ik bij een bannerloze pagina niet (zo snel) in de source vinden welke server er wordt aangeroepen om de banners te genereren, zodat de lijst verder uitgedund kan worden.
Alvast bedankt voor het antwoord
(en mocht dit toch al eerder gepost, zijn dan spijt het me