Toon posts:

Ping

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
HEEELP!!

ik heb al lange tijd nieuwe pc...athlo 2000 gf 3 silero enz enz gewoon goeie computer....heb ook adsl (mxstream). Maar als ik cs online speel dan heb ik echt een veel te hoge ping (top van 700 ofzo). ik heb echt alles geprobeerd maar weet echt niet waar het aan ligt.....

wie kan mij helpen.... _/-\o_

Joost

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:12

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Ik zeg welkom op GoT. Ik raad je aan eerst ff een kijkje te nemen in de faq, want je hebbt een onduidelijke titel en van je post blijkt ook weinig zinnigs.

Om je toch een beetje te helpen, probeer eerst een een speedtest (www.speedtest.nl) of connect naar een andere server in cs. Kijk wat daar uit komt

Verwijderd

Topicstarter
Okay zal ik doen

bedankt!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

geen uploads meer actief?
firewall goed geconfigged?
spel al eens opnieuw geinstalleerd:?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb trouwens bij die speed test:

downlaod 64.6 kb
upload 32.0 kb
connection 683.0 conn/min
ping 16.0 ms

Verwijderd

Topicstarter
heb ik ook allemaal al geprobeerd......

• DinX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:13

DinX

Motormuis

Kan aan zoveel dingen liggen.
Aan je pc zelf zal het normaal al niet liggen denk ik.

Het kan gewoonweg aan de server liggen. Je hebt servers waar gewoon teveel volk op zit dan dat ze eigenlijk aankunnen. Die komen dan upload tekort waardoor pakketjes moeten wachten, en je dus een hoge ping krijgt.

Het kan ook zijn dat je ongelofelijk veel hops hebt tot aan die server. Elk hopje is dan weer wat ms ping erbij.

Als je dingen zit te uploaden, of iemand anders in je netwerk (naar het internet toe dan), dan krijg je dit ook.

Voor de rest mag je ook een wat mooiere titel verzinnen in het vervolg :)

Marokko 2015: Route
Sat Tracker: SpotWalla
Blog: Gone for a ride

Verwijderd

Dit gaan we even anders doen :)

Zo te zien ben je nieuw op GoT, welkom :)

Omdat we hier geen helpdesk zijn, verwachten wij van iedereen dat ze eerst even zelf rondkijken en moeite doen, voordat je wat vraagt.

Met de search kan je alle topics die al langs zijn geweest op GoT afzoeken. Toevallig weet ik dat jouw probleem vaker is langsgekomen, dus je zou eerst kunnen kijken of bestaande oplossingen werken.

Mocht dat niet het geval zijn, zoek dan even het goede forum op. Dit is Spielerij - Games & Discussies, maar voor problemen met spellen moet je bij Spielerij - Problemen & Vragen zijn. Maar vergeet niet eerst Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door te lezen, zodat je kan zien welke informatie wij precies nodig hebben en wat jij kan doen om het probleem op te lossen.

Ik doe je topic nu dicht, maar mocht je niets vinden, open dan een nieuwe in Spielerij - Problemen & Vragen. Zeg daar dan even bij wat je zelf al geprobeerd hebt :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.