Geen center/sub bij nforce2

Pagina: 1
Acties:

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 27-07 10:11
Het probleem is het volgende:

Ik heb een abit nf7-s dus met soundstorm, daaraan heb ik een Tevion 5.1 setje aangehangen via de 3 uitgangen voor 5.1.

Nu doen alle boxen het behalve de center. Ik heb Nvswap ook al geprobeert en als ik dan de sub en center verwissel werkt alleen de sub en andersom alleen de center.
Het lijkt wel of 1 kanaal van de sub/center uitgang het niet doet.

Zijn er meer mensen die zoiets hebben meegemaakt en misschien iemand met een oplossing?

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-07 05:15
Misschien even de search gebruiken want volgens mij was dit iets met de nForce chipset. Het is al eens eerder hier voorbij gekomen. :)

Senile! Senile Oekaki

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-07 13:27
er is een BETA audio driver uit die wellicht ook dit probleem oplost. beter even wachten op de officiele driver wellicht.

je kunt in je controle panel wel aangeven 'create center channel'

als je de speakers test, doet ie het dan wel?

[ Voor 4% gewijzigd door BuG2FiX op 15-12-2003 14:54 ]

• MrDraw
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:26
Dit probleem is waarschijnlijk te verhelpen met behulp van nvswap (zie http://www.nvidia.com/object/nvswap_1.0.html). Althans, zo heb ik het probleem onlangs op kunnen lossen op een Asus A7N8X Deluxe.

Specs

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
MrDraw schreef op 15 december 2003 @ 15:56:
Dit probleem is waarschijnlijk te verhelpen met behulp van nvswap (zie http://www.nvidia.com/object/nvswap_1.0.html). Althans, zo heb ik het probleem onlangs op kunnen lossen op een Asus A7N8X Deluxe.
Jep idd, gewoon alle instellen aanvinken volgens dit lijstje:

-6 Speakers
-Analoge
-Create Center Channel
-Create Channel 3D Pan
-Create LFE channel

en dan met behulp van NVSwap (Zoals MrDraw vermeldt) en dan op de onderste knop drukken, zodat je subwoofer wordt omgeswitched met de center..

en klaar ;)

I browse with Vivaldi