[NHL2004] Kan Patch 1 niet downloaden

Pagina: 1
Acties:

• Bernaar
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-01 16:03
Op de site van easports staat de update patch voor NHL2004. Maar als ik dan naar site van NHL ga waar ik de update kan downloaden (http://www.easports.com/games/nhl2004/patches.jsp) dan doet de download het niet.

Ik klik op 'check voor patch'>'download patch' maar als ik vervolgens daarop klik gebeurt er niks. Vervolgens staat er wel 'The patc is installed'.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

[ Voor 38% gewijzigd door Bernaar op 14-12-2003 23:11 ]

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Bij mij komt er te staan dat ik op de knop 'Patch available' kan klikken, waarna er wat bestanden gedownloadt worden, welke ook gelijk geinstalleerd worden. Na een korte tijd staat er dan dat het geinstalleerd is.

Misschien moet je eens kijken of er bij jou wel wat gedownloadt wordt (bijvoorbeeld met Winbar of DU Meter) of je moet even wat meer geduld hebben :)

[ Voor 3% gewijzigd door Hahn op 14-12-2003 23:11 ]

The devil is in the details.

• Bernaar
MaRc0 schreef op 14 december 2003 @ 23:11:
Bij mij komt er te staan dat ik op de knop 'Patch available' kan klikken, waarna er wat bestanden gedownloadt worden, welke ook gelijk geinstalleerd worden. Na een korte tijd staat er dan dat het geinstalleerd is.

Misschien moet je eens kijken of er bij jou wel wat gedownloadt wordt (bijvoorbeeld met Winbar of DU Meter) of je moet even wat meer geduld hebben :)
Hmmm, nou misschien is het probleem dat ik de patch download op een computer waar ik NHL2004 niet op geïnstalleerd heb. Ik wil hem namelijk patchen op een computer die niet aan het internet hangt. Die patch zet ik gewoon op een USB-stick. Dus misschien is mijn vraag: Waar vind ik een stand-alone patch?

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 23:17

Fuelke

Forza Ferrari

je kan inloggen op de FTP van EA (moet je even voor zoeken, of download willekeurig een bestand en je ziet ook meteen de locatie). Daar zal een map NHL2004 instaan met de verschillende talen, onder elke taalmap zal je ook de patch vinden. Die kan je dan los downloaden.

Zo heb ik het ook gedaan voor de NHL2003 patch.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Verwijderd

Ik neem aan dat het programma op de EA site checked welke versie je NHL is en daarvoor een patch selecteerd die je kan installeren, maar je hebt geen NHL dus hij kan niks vinden dus hij download niks :P

• Bernaar
Fuelke schreef op 14 december 2003 @ 23:55:
je kan inloggen op de FTP van EA (moet je even voor zoeken, of download willekeurig een bestand en je ziet ook meteen de locatie). Daar zal een map NHL2004 instaan met de verschillende talen, onder elke taalmap zal je ook de patch vinden. Die kan je dan los downloaden.

Zo heb ik het ook gedaan voor de NHL2003 patch.
Oke thnx, ik heb het gedaan. Het is alleen een .rtp bestand. Wat moet ik hiermee? :?

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Bij NHL2003 zat er ook een htm file bij. Als je dat dan opende patchte hij vanzelf met het cab of rtp bestand. Probeer dit rtp bestand eens te openen met je browser.

• Bernaar
Fuelke schreef op 16 december 2003 @ 17:19:
Bij NHL2003 zat er ook een htm file bij. Als je dat dan opende patchte hij vanzelf met het cab of rtp bestand. Probeer dit rtp bestand eens te openen met je browser.
Ok, ik heb het dus geprobeerd maar openen met IE werkt dus niet. Er gebeurd niks. Iemand een oplossing? :'(

• Bernaar
Waarom is er uberhaubt geen stand-alone executable van die patch te downloaden? Vind ik best slecht van EA Sports, ze gaan we vanuit dat iedereen die het speelt aan hte internet hangt... :(

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Probeer eens om een mailtje te sturen naar EA Benelux. Mail en telefoonnummers staan in de Nederlandstalige bijlage achteraan.

• Bernaar
Fuelke schreef op 25 december 2003 @ 13:09:
Probeer eens om een mailtje te sturen naar EA Benelux. Mail en telefoonnummers staan in de Nederlandstalige bijlage achteraan.
Ok gedaan, ik hou jullie op de hoogte. ;)

• Bernaar
Bernaar schreef op 25 december 2003 @ 17:50:
[...]

Ok gedaan, ik hou jullie op de hoogte. ;)
Om jullie even op de hoogte te houden ;) : Ze hebben nog steeds niet gereageerd. :(

• siemenz
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-12-2025

siemenz

Koetje

is dit probleem al opgelost? zit met zelfde probleem

Imac 27" i5 + Dell XPS Laptop

• Bernaar
siemenz schreef op 28 juni 2004 @ 11:27:
is dit probleem al opgelost? zit met zelfde probleem