Toon posts:

laptop beelscherm probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een topline amicus S3200, 700 Mhz pentium 3 laptop. Het probleem is echter dat het beelscherm steeds wegvalt. Als ik er een monitor aanhang dan doet ie het gewoon daarop, maar ik krijg hem niet op het laptop scherm. bij het opstarten zie ik heel even goed beeld op de laptop en na 1 seconde ofzo valt ie weer weg naar de monitor. Ook bij het veranderen van resolutie heb ik heel even beeld. als de monitor aan staat heb ik wel beeld op de laptop, maar heel erg donker, nauwelijks te zien. ook de omschakeling van laptop naar monitor en andersom werkt niet met de fn knop.
iemand een idee wat het probleem is en hoe ik dit kan oplossen?

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
als de monitor aan staat heb ik wel beeld op de laptop, maar heel erg donker
Klinkt als een defecte backlight.

Verwijderd

Topicstarter
als die kapot zou zijn, dan zou ik ook tijdens de resolutieswitch geen beeld moeten hebben toch?

• boekel
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-12-2025

boekel

Dusss...

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 22:37:
als die kapot zou zijn, dan zou ik ook tijdens de resolutieswitch geen beeld moeten hebben toch?
De backlight wordt even 'opgestart' net als een tl-balk, waarschijnlijk krijg je op dat moment wel even licht, en is ie dus verder wel stuk.

http://www.boekel.nu

• Diamon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 09:01

Diamon

The Weird One

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 22:37:
Ik verwacht dat de lamp zelf nog wel goed is, maar dat je met een kabel breuk zit, of een print breuk, of een rot onderdeel op de inverter zelf (elco bv).
Weet niet of je nog garantie hebt, maar dit is namelijk wel een garantie gevalletje.

Ja, mocht je geen garantie meer hebben, dan is dit probleem waarschijnlijk wel te verhelpen.
Onlangs nog gedaan bij de laptop van een vriend van me.

And The Only One