Toon posts:

Versterker verkooppunt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi,

ik ben van plan een audio installatie(tje) in mijn scooter te maken, doormiddel van een setje boxen, een versterker(TJE) en een mp3 speler... nou ben ik dus opzoek gegaan naar boxen en een versterkertje (aangezien in al een mp3 speler heb). Boxen zijn egt geen probleem ik heb egt de mooiste dingen gezien...voor zn beetje 15-20 euro heb je al een heel mooi setje boxen! maar nu die versterker :S, ik de search hier gebruikt en google en conrad... maar geen ene zaak gevonden waar zn een versterkertje van zn beetje 5 cm³ verkopen (mag wel iets groter maar zn beetje in die righting).

kan iemadn mijn daar een beetje mee helpen? ik woon in omgeving denhaag... meschien iets wat digt bij is ?:)

ty. gam3n00b

• Rappie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-07 09:07
heb bij de kijkshop wel eens hele kleine autoversterkers gezien, www.kijkshop.nl dus ...

kijk anders eens naar pc speakers, heb ook scooters gezien die gewoon vrij dikke pc speakers in buddy hadden zitten

Verwijderd

Topicstarter
ik hier een setje oude pc boxjes liggen maar die draaien waarschijnlijk niet op 12 volt.. accu is 12 volt vergete te vermelden, bijdeze

Verwijderd

Topicstarter
rappie heel erg bedank, ik het er een gevonden op kijksjop.nl die maar 20 oeroe kost... dit ding:

STA-200

Max. vermogen 2 x 100 Watt.

Diameter 14 x 14 x 4 cm.

Impedantie 4 Ohm.

Frequentiebereik 20 - 30.000 Hz.

Incl. aansluitkabels en
bevestigingsmateriaal.

ty again! GoT rox

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

14x14x4=524cm³ dat is wel iets meer dan 5. Ik heb zelf een versterkermoduultje van 18w bij conrad gekocht, zoek maar op 18w en versterker dan vind je 'em waarschijnlijk wel. Het ding is ongeveer 2x2x4cm. Overigens zal die 100w uit de vorige post in de praktijk ongeveer 35w zijn.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"