Toon posts:

Coolermaster Audio

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had een vraagje met betrekking tot de Coolermaster kast in combinatie met de Asus P4P800 Deluxe moederbord. Aan de voorkant van de Coolermaster kast zit een plug voor microfoon en boxen.

Over het algemeen zit in een systeemkast een kant en klaar blokje wat op het moederbord gedrukt word en verder geen problemen bij zijn, maar nu zijn alle pins los van elkaar. Opzich nog geen probleem, maar de benamingen komen niet overeen met het moederbord.

Ik heb het 1 en ander geprobeerd maar ben verder niets opgeschoten. Kan iemand me hierbij helpen? ik heb hieronder de pins van het moederbord opgegeven en wat de coolermaster heeft.

Asus P4P800 Deluxe moederbord:

1. AGND
2. + 5VA
3. BLINE_OUT_R
4. geen pin
5. BLINE_OUT_L
6. MIC2
7. MICPWR
8. Line_out_R
9. NC
10. Line_out_L

Coolermaster behuizing:

Rood: L_out
Geel: Mic_PWL
Zwart: Ground
Oranje: R_out
Bruin: Mic_in

Zoals je ziet kan het wel aangesloten worden als je logisch nadenkt.. maar ik heb het al op meerdere manieren geprobeerd.. maar schiet echt niets op.. Who can help me?

• MissingDog
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik zou gokken op:

Rood -> 5
Geel -> 7
Zwart -> 1
Oranje -> 3
Bruin -> 6

Je moet wel aangeven bij 'geavanceerd' van je volumeregeling dat je de 'alternatieve microfoon' wilt gebruiken, vaak doet de front-ingang 't anders niet.
Wellicht nog jumper of BIOS-setting om de routing van de koptelefoonuitgang goed te krijgen.

[ Voor 20% gewijzigd door MissingDog op 14-12-2003 22:06 ]