HP inkt tankje stuk, nieuw uit verpakking

Pagina: 1
Acties:

• GeBas
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-03 19:50
Heden avond wil ik in mijn HO OfficeJet G55 een nieuw inkt tankje installeren omdat degene die erin zit leeg was. Ik heb altijd orginele HP tankjes gebruikt.

ik pak de nieuwe uit de verpakking, orgineel HP, en zet deze erin. De printer wil uitlijnen maar dat gaat niet. Ik begon me al zorgen te maken. de oude er weer in, 't zelfde probleem. toen naar m'n zusje, want zij heeft ook hp printer met dezelfde tankjes. tankje van m'n zusje in de officejet direct printen. Mijn nieuwe tankje in de HP van mijn zusje, helemaal niks.

Conclusie-> tankje defect. Nu had ik deze al een poosje liggen, in de dichte verpakking (zo'n 3 maanden) maar dat moet toch niet uitmaken?

Zou ik een nieuw tankje bij HP kunnen verhalen? en zo ja heeft iemand tips hoe ik dat moet doen?

| Apple iMac 27" 2012 | Apple McBook Pro 13" 2010 | qnap ts-112 |

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Er zit gewoon garantie op HP cartridges... Minimaal tot de datum die op het doosje staat... Ik zou ze even bellen... Winkels willen nog wel eens moeilijk doen met supplies...

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:44

talin

ES-MA

mischien overbodig , maar heb je ALLE stickers eraf gehaald ??

dus ook die over de printbaantjes lopen ?

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

• GeBas
talin schreef op 14 december 2003 @ 22:49:
mischien overbodig , maar heb je ALLE stickers eraf gehaald ??

dus ook die over de printbaantjes lopen ?
jep, ik heb die dingen vaker geinstalleerd

• GeBas
Moartn schreef op 14 december 2003 @ 22:29:
Er zit gewoon garantie op HP cartridges... Minimaal tot de datum die op het doosje staat... Ik zou ze even bellen... Winkels willen nog wel eens moeilijk doen met supplies...
weet je een nummer?

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

er staat vast wel een foonnummer van HP nederland op de website...

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 20:32

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

je kan gewoon terug naar de winkel gaan, die is verplicht je een nieuwe tank te geven. Zij krijgen op hun beurt een nieuwe van hp.
Mijn zus heeft het ook gehad, die van haar werd zonder problemen omgeruilt.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18-04 23:39
0900 - 2020165

is het hp nummer daar kun je terecht...
vragen om door verbonden te worden naar de officejet afdeling ;)

Dan zorgen dat je de info die op verpakking staat gereed hebt... zoals s/n en houdbaarheids datum

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• GeBas
Lord_T schreef op 15 december 2003 @ 00:21:
0900 - 2020165

is het hp nummer daar kun je terecht...
vragen om door verbonden te worden naar de officejet afdeling ;)

Dan zorgen dat je de info die op verpakking staat gereed hebt... zoals s/n en houdbaarheids datum
Dank je wel voor de tip, ik heb het nummer gebeld, de helpdesk medewerker heeft een en ander gevraagd aan me, een referentie nummer aan me gegeven en ik moest nog even een "zelftest rapport" faxxen. Ik krijg nu een nieuwe opgestuurd en moet de defecte opsturen naar HP. Duurt ff, maar de service is goed. Nu maar hopen dat ik niet al te lang op het pakket hoef te wachten.

van mij mag ie op slot:-)

Pagina: 1