Toon posts:

gloed aan rand van tft

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het normaal is en kon ook geen soortgelijke topic vinden dus ik vraag het maar even.
Ik heb een nieuwe 17" tft gekocht Hercules Prophetview Pro DVI en als het scherm helemaal zwart is zit er vooral boven en onder bij de randen een beetje een witte gloed.
Is dit normaal?

Weet iemand trouwens de pixel policy van Hercules, heb ergens op site gelezen dat het 3 dode pixels is, maar telt dat ook als de pixel niet in het midden zitten.
Heb wel 4 dode pixels in mijn nieuwe scherm :'(

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-08 03:08

Nobby

Nuts!

Die witte gloed is dacht ik je backlight :)

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

Ja dat is inderdaad je backlight. Heb je al geprobeerd je scherm goed schoon te maken (heb je speciaal spul voor, o.a. MyCom verkoopt dergelijk spul) ? Mijn scherm had namelijk allemaal vage troepjes erop zitten, ik dacht dat ik 10 dooie pixels had toen ik hem kocht :D Bleek gelukkig vuil te zijn :)

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Verwijderd

Topicstarter
oke dacht wel dat het iets met backlight had te maken, maar goed bedankt voor de bevestiging ;)
Is dit bij alle schermen zo duidelijk te zien? het is op zich niet zo storend maar valt wel op als het scherm zwart is bij de randen

en het scherm schoonmaken kan ik idd wel eens proberen, maar ik verwacht toch echt dat het dode pixels zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 21:44 ]

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-08 03:08

Nobby

Nuts!

De pixel policy van Hercules geeft je garantie tot en met 4 dode pixels http://ts.hercules.com/in...6&d=2003-03-06&folder=eng

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

Verwijderd

Hoe nieuw is je tft? Binnen 8 dagen na aankoop mag je je aankoop ruilen, ongeacht de rede, zgn afkoelingsperiode. De winkel zal het niet echt leuk vinden, maar je staat in je recht :) (verwacht alleen een volgende x niet zulke goede service ;) )

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bovenstaande geld alleen bij kopen op afstand (via internet bijvoorbeeld).

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de link, kon het zelf niet vinden op de site :?

Scherm is nog maar 3 dagen oud>:) dus ik zou het kunnen doen, alhoewel ik dacht dat die regel alleen geldt bij aankoop op afstand?

Maar ik heb eigenlijk geen zin om weer een ander scherm te halen (ander merk / winkel) daarom zal ik het nog wel even bij die winkel navragen hoe het zit met omruilen van scherm op basis van pixel policy.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 21:51 ]

Pagina: 1