Toon posts:

Wat is een goed DV-forum?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Het zou best kunnen zijn dat dit als Spam wordt gezien, maar dat hoop ik niet

Ik dacht vanavond, ik ga eens even op zoek naar meer informatie over Digitale Video (camcorder's, apparatuur, etc etc) maar ik moet zeggen google vindt een hele hoop maar de meeste fora zijn of heel klein, of er wordt al helemaal niet meer gepost (zeker de Nederlands-talige dv fora).

Kortom, wie kent er een DV forum wat ongeveer dezelfde kwaliteit heeft als GoT (if any ;)) waar het hele aspect een beetje terug te vinden is. Schieten, monteren, afmixen etc

• megaleo
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 16:25

megaleo

Special member

Misschien is dit iets voor je: Video Montage Forum.

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Verwijderd

Op www.doom9.net heb je goede forums, daar zitten een hoop mensen die ook met camcorders werken, Mischien heb je daar iets aan :) Ze gaan zeker in op dingen met groot detail

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 04:22 ]

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Ik werk zelf regelmatig met een DV cam dus (basic) vragen zou ik (moeten) kunnen beantworden :)

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

Topicstarter
ja die fora had ik zelf ook wel gevonden, maar daar zijn de laatste berichten vaak van een week geleden.

Dv-in gaat nog wel, maar daar wordt ook maar een paar keer per dag gepost...

• Wekkel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 12:06

Wekkel

De downloadkoning

Dat maakt toch niet uit? Je zoekt info, en dat vind je daar genoeg. Als je wil slowchatten, kan je beter IRC nemen ;)

Verwijderd

Wekkel schreef op 15 december 2003 @ 14:04:
Dat maakt toch niet uit? Je zoekt info, en dat vind je daar genoeg. Als je wil slowchatten, kan je beter IRC nemen ;)
Ja idd, en ik vind altijd zelf ook heel veel info in de sticky's daar en natuur;ijk via de search zelf. Meestal is een topic openen ook niet nodig :). Plus er is hele goede info te vinden over deinterlacing, een onderwerp die je zeker moet bekijken aangezien de meest camcorders, zeg maar bijna allemaal, interlaced video produceren.
Pagina: 1