Toon posts:

Tvkaart no sound problem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke nadat ik de faq goed doorgelezen heb zou ik um eerst bij overige hardware plaatsen maar dat mocht niet zag ik dus want hij moest hier dus daarom plaatsik hem hier.
Mijn probleem is het volgende ik heb laatst mn oude audigy soundkaart overgeplaatst onboard uit gezet en de audigy aangezet. alles werkte perfect behalve toen ik laatst tv wou kijke ad ikgeen geluid dus ik denk en toen wist ik het ik had mn sound kabeltje nog op mobo staan dus ik kijke waar ie op moest was me handleiding kwijt dus hebk opgezocht op internet. ik kwam toen op dit schema:
Afbeeldingslocatie: http://lib1.store.vip.sc5.yahoo.com/lib/gooddealpc-store/Audigy1394.jpg
dus ik had het sound stekkertje op AUX_IN gezet waarbij stond Connects to internal audio sources such as TV Tuner MPEG or other similar cards maar goed ik probeerde dus tv te kijke maar ja zoals je denk ik al raad geen geluid weet iemand wat ik nu moet doen om geluid te krijgen ?

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je de juiste input source gekozen bij je geluidskaart in de volume controle.

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
heb je niet toevallig AUX op mute staan bij je volumeregeling? :D

Verwijderd

Topicstarter
kheb er niet zoveel verstand van maar wat is input source ? :?

hmmz neeh heb alles aan play control wave/mp3 midi-synth cd audio line-in

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 20:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
aangezien je topic 1 maal per 24 uuroid omhoog mag trappen bij deze..
kan iemand me helpen nog plzzz!!!

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Je moet gewoon volume control ff kijken of je de aux wel open hebt staan, vaak moet je ff bij advanced ff echt ALLE sources aanzetten, standaard wordt vaak namelijk niet alles weergegeven!

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb er maar screenie van gemaakt watn volgens mij bedoel je dit en zoals je ziet alles staat gewoon NIET op alles dempen.
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/1203/volumecont.JPG

edit:

als plaatje niet zo goed zicht baar is staat ie hier : http://www.theforumisdown...files/1203/volumecont.JPG

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2003 19:35 ]

Verwijderd

Topicstarter
TJAKKA heb um thnx ik moest bij eigenschappen
nog auxerily aanzetten nog bedankt iedereen!!!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
moeilijk ;)

• voodooless
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:23

voodooless

Sound is no voodoo!

Dann, ik gebruik niet eens windows en zelf ik weet het :P

Do diamonds shine on the dark side of the moon :?

Verwijderd

Topicstarter
deepspace schreef op 15 december 2003 @ 19:46:
Dann, ik gebruik niet eens windows en zelf ik weet het :P
maja ik ben op sommige gebieden nog wel digibeet maar ben nu blij datk het heb!!
Pagina: 1