Dupechecker D.net projecten

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16-08 16:15

Pim.

Aut viam inveniam, aut faciam

Topicstarter
Er zijn vaker vragen naar geweest, en door de inspanningen van Royco en Carp Hunter is er nu een mooi proggie die het doet.

Als het opstart dan loopt het meteen dhet log van de dag ervoor na. Je kan zelf natuurlijk ook een log file aangeven en zelfs een hele directory aangeven en die laten nakijken :) .

Afbeeldingslocatie: http://www.ircow.nl/setup/manualopen.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.ircow.nl/setup/manualfinish.jpg

Hier is hij te downloaden, veel plezier:

http://www.ircow.nl/setup/dupecheck13.zip

(sorry voor de reklame maar die kan er niet uit :P )

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chickn
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2024
Ff voor de mensjes die niet weten waar dit over gaat (including myself): waar is dit nuttig voor?! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 19:03

job

Hiermee kan je eenvoudig controleren of er mensen dubbele resultaten hebben ingeleverd bij rc5 en/of ogr. Je moet dan natuurlijk wel perproxy draaien.

Handig dit programma ./Proxy.
Maar kan je hiermee ook zien welke blokjes dupes zijn?
en van wie afkomstig?

[ Voor 10% gewijzigd door job op 14-12-2003 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SyS_ErroR
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:45
Dus als je een Proxy server draait die blokjes uitdeelt, kan je hiermee controleren of er ergens gecheat wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
damster schreef op 14 december 2003 @ 20:32:
Hiermee kan je eenvoudig controleren of er mensen dubbele resultaten hebben ingeleverd bij rc5 en/of ogr. Je moet dan natuurlijk wel perproxy draaien.

Handig dit programma ./Proxy.
Maar kan je hiermee ook zien welke blokjes dupes zijn?
en van wie afkomstig?
Yup in het log dat het proggie aanmaakt staan de dupes met het ip ernaast. Als je daar de rc5-dns.cache naast legt weet je van wie ze komen.

Ik doe dan altijd een keer het log openen in word en dan het betreffende ip vervangen door niets, en dan weet ik hoeveel dupes het exact zijn (afsluiten zonder op te slaan)

"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pim.

Pim.

Topicstarter
SyS_ErroR schreef op 14 december 2003 @ 20:34:
Dus als je een Proxy server draait die blokjes uitdeelt, kan je hiermee controleren of er ergens gecheat wordt?
Yup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 19:55

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

./Proxy schreef op 14 december 2003 @ 20:35:
[...]

Yup in het log dat het proggie aanmaakt staan de dupes met het ip ernaast. Als je daar de rc5-dns.cache naast legt weet je van wie ze komen.

....
Niet helemaal.

Het progje genereert 2 verschillende logfiles

1. dupe.log: hierin staat precies hoeveel dupes er die dag zijn geflusht (met naam van gecheckte logfile als referentie) Ook staat hoeveel blokjes en hoeveel unieke blokjes er waren die dag.

2. in de logfile pproxyrc572[datum].log.dupes staat welke blokje dubbel is geflusht met het betreffende IP adres. Dit kun je dan idd weer opzoeken in je rc5-dns.cache om te zien bij wie dit IP hoort.

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

_/-\o_ geniaal _/-\o_

testuh!!! :P

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMe
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-11-2022

JustMe

#1 R@H

Super Royco en Carp_Hunter *D *D

Cureseekers | There's something wrong with this yogurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49

radial

Watch out

Misschien nog even een opmerking: De instelling van timestampflags?

Mijn proxy staat ingesteld met "timestampflags=130", hierbij werkt de ppstats zonder problemen etc, nu met de dupechecker komt de output er nogal beetje wazig uit te zien:

code:
1
2003-12-121:08:34 21:08:34,212.***.***.**,mail@home.net,CA:43FE8F78:0000001,1,1,1,90010477mail@home.net1,1,90010477mail@home.net1

Ik krijg wel de dupes te zien (aantal) en dit klopt helemaal, alleen de optie om de dupes eruit te halen is zo niet mogelijk!

20xSF170s - ozo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carp_Hunter
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 19:55

Carp_Hunter

aka KiLLsLesS

radial2000 schreef op 15 december 2003 @ 20:37:
Misschien nog even een opmerking: De instelling van timestampflags?

Mijn proxy staat ingesteld met "timestampflags=130", hierbij werkt de ppstats zonder problemen etc, nu met de dupechecker komt de output er nogal beetje wazig uit te zien:

code:
1
2
2003-12-121:08:34 21:08:34,212.***.***.**,mail@home.net,CA:43FE8F78:0000001
,1,1,1,90010477mail@home.net1,1,90010477mail@home.net1

Ik krijg wel de dupes te zien (aantal) en dit klopt helemaal, alleen de optie om de dupes eruit te halen is zo niet mogelijk!
De instelling van timestamps maakt niet veel verschil volgens mij.

De regel die jij post is er 1 uit de .dupes.log (en deze word nergens gebruikt in ppstats. Deze is alleen om te laten zien wie en welk blokje dubbel was)
Kleine betekenis omschrijving:
[datum][tijd van dupecheck][tijd dat blokje werd ontvangen op de proxy][IP adres][mail adres van je team][nummer van het blokje][alles over de client cpu type enz]

Met deze gegevens (en deze waren altijd al zo) kan ik heel makkelijk de dupe terug vinden in de logfile ppstatsrc572[datum].log (heb dit zelf al enkele malen geprobeert) en deze dan verwijderen.

Je kunt natuurlijk wel de entry eruithalen maar als de proxy al alles heeft verstuurd naar de keyserver zal hij alsnog bij dnet komen. Enige wat je dan kunt doen is dat/die blokjes verwijderen uit je eigen stats.

-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radial
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:49

radial

Watch out

Wat ik eigelijk bedoelde foutje van mijn kan is; drcp.exe manual te laten lopen, dan zitter er de volgende opties in:

Usage: D:\perproxy\logfile\test\Drcp.exe [switches] [filenames]
  • /? : print this help
  • /now : process today's logfile (same as no filename)
  • /On : n: integer offset from today's logfile (-1 = yesterday)
  • /cpo : only compress, don't remove dupes
  • /nod : don't write dupes to file
  • /wo : write dupremoved file
  • /noc : don't write compressed file
  • /ncip : don't combine ip's when compressing
  • /p path : set path to files
drcp.exe /wo pproxyrc57220031214.log

Hiermee wordt een nieuwe logfile gemaakt waar de dupes uit zijn gehaald, de output die je dan krijgt heb ik in mijn vorige bericht neergezet. Deze output is alleen niet op "normale" wijze te gebruike met ppstats.

20xSF170s - ozo

Pagina: 1