"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Ff voor de mensjes die niet weten waar dit over gaat (including myself): waar is dit nuttig voor?!
Hiermee kan je eenvoudig controleren of er mensen dubbele resultaten hebben ingeleverd bij rc5 en/of ogr. Je moet dan natuurlijk wel perproxy draaien.
Handig dit programma ./Proxy.
Maar kan je hiermee ook zien welke blokjes dupes zijn?
en van wie afkomstig?
en van wie afkomstig?
[ Voor 10% gewijzigd door job op 14-12-2003 20:32 ]
Dus als je een Proxy server draait die blokjes uitdeelt, kan je hiermee controleren of er ergens gecheat wordt?
Yup in het log dat het proggie aanmaakt staan de dupes met het ip ernaast. Als je daar de rc5-dns.cache naast legt weet je van wie ze komen.damster schreef op 14 december 2003 @ 20:32:
Hiermee kan je eenvoudig controleren of er mensen dubbele resultaten hebben ingeleverd bij rc5 en/of ogr. Je moet dan natuurlijk wel perproxy draaien.
en van wie afkomstig?
Ik doe dan altijd een keer het log openen in word en dan het betreffende ip vervangen door niets, en dan weet ik hoeveel dupes het exact zijn (afsluiten zonder op te slaan)
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
YupSyS_ErroR schreef op 14 december 2003 @ 20:34:
Dus als je een Proxy server draait die blokjes uitdeelt, kan je hiermee controleren of er ergens gecheat wordt?
Niet helemaal../Proxy schreef op 14 december 2003 @ 20:35:
[...]
Yup in het log dat het proggie aanmaakt staan de dupes met het ip ernaast. Als je daar de rc5-dns.cache naast legt weet je van wie ze komen.
....
Het progje genereert 2 verschillende logfiles
1. dupe.log: hierin staat precies hoeveel dupes er die dag zijn geflusht (met naam van gecheckte logfile als referentie) Ook staat hoeveel blokjes en hoeveel unieke blokjes er waren die dag.
2. in de logfile pproxyrc572[datum].log.dupes staat welke blokje dubbel is geflusht met het betreffende IP adres. Dit kun je dan idd weer opzoeken in je rc5-dns.cache om te zien bij wie dit IP hoort.
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
testuh!!!
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Super Royco en Carp_Hunter
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Misschien nog even een opmerking: De instelling van timestampflags?
Mijn proxy staat ingesteld met "timestampflags=130", hierbij werkt de ppstats zonder problemen etc, nu met de dupechecker komt de output er nogal beetje wazig uit te zien:
Ik krijg wel de dupes te zien (aantal) en dit klopt helemaal, alleen de optie om de dupes eruit te halen is zo niet mogelijk!
Mijn proxy staat ingesteld met "timestampflags=130", hierbij werkt de ppstats zonder problemen etc, nu met de dupechecker komt de output er nogal beetje wazig uit te zien:
code:
1
| 2003-12-121:08:34 21:08:34,212.***.***.**,mail@home.net,CA:43FE8F78:0000001,1,1,1,90010477mail@home.net1,1,90010477mail@home.net1 |
Ik krijg wel de dupes te zien (aantal) en dit klopt helemaal, alleen de optie om de dupes eruit te halen is zo niet mogelijk!
De instelling van timestamps maakt niet veel verschil volgens mij.radial2000 schreef op 15 december 2003 @ 20:37:
Misschien nog even een opmerking: De instelling van timestampflags?
code:
1 2 2003-12-121:08:34 21:08:34,212.***.***.**,mail@home.net,CA:43FE8F78:0000001 ,1,1,1,90010477mail@home.net1,1,90010477mail@home.net1
De regel die jij post is er 1 uit de .dupes.log (en deze word nergens gebruikt in ppstats. Deze is alleen om te laten zien wie en welk blokje dubbel was)
Kleine betekenis omschrijving:
[datum][tijd van dupecheck][tijd dat blokje werd ontvangen op de proxy][IP adres][mail adres van je team][nummer van het blokje][alles over de client cpu type enz]
Met deze gegevens (en deze waren altijd al zo) kan ik heel makkelijk de dupe terug vinden in de logfile ppstatsrc572[datum].log (heb dit zelf al enkele malen geprobeert) en deze dan verwijderen.
Je kunt natuurlijk wel de entry eruithalen maar als de proxy al alles heeft verstuurd naar de keyserver zal hij alsnog bij dnet komen. Enige wat je dan kunt doen is dat/die blokjes verwijderen uit je eigen stats.
-KiLLALoT- -Guild Wars Player LLL en WauS- -System- & -Server
Wat ik eigelijk bedoelde foutje van mijn kan is; drcp.exe manual te laten lopen, dan zitter er de volgende opties in:
Usage: D:\perproxy\logfile\test\Drcp.exe [switches] [filenames]
Hiermee wordt een nieuwe logfile gemaakt waar de dupes uit zijn gehaald, de output die je dan krijgt heb ik in mijn vorige bericht neergezet. Deze output is alleen niet op "normale" wijze te gebruike met ppstats.
Usage: D:\perproxy\logfile\test\Drcp.exe [switches] [filenames]
- /? : print this help
- /now : process today's logfile (same as no filename)
- /On : n: integer offset from today's logfile (-1 = yesterday)
- /cpo : only compress, don't remove dupes
- /nod : don't write dupes to file
- /wo : write dupremoved file
- /noc : don't write compressed file
- /ncip : don't combine ip's when compressing
- /p path : set path to files
Hiermee wordt een nieuwe logfile gemaakt waar de dupes uit zijn gehaald, de output die je dan krijgt heb ik in mijn vorige bericht neergezet. Deze output is alleen niet op "normale" wijze te gebruike met ppstats.
Pagina: 1