Ik zoek een code om de "werkbalk afbeeldingen", die standaard in IE6 verschijnt als je met je muis over een afbeelding gaat, uit te schakelen. Ik had verwacht dat hier al zat topics over geweest zouden zijn, maar ik heb verscheidene keren gezocht; als laatste op: "Werkbalk afbeeldingen muis over IE" en ik vond alleen IE 6.0 vraag . Rasheed187 wilde daar die werkbalk uitschakelen via IE, wat iedereen natuurlijk zelf kan verzinnen. Ik wil echter op m'n site die balk uitschakelen. Ik weet dat dat kan, maar ik ben de code vergeten.
Voor de duidelijkheid nogmaals mijn reply in je vorige topic bij SA:
Even een google gedaan en zie hier het resultaat: Protecting Your Images on the Web
In het kort:
Just insert this meta tag between the <head> </head> tags of your html code:
[code=html]<META HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no">[/code]There's also another way to disable the IE 6 image bar. Use the galleryimg attribute in your image tag. For example:[code=html][img]"myimage.png"[/img][/code]
Even een google gedaan en zie hier het resultaat: Protecting Your Images on the Web
In het kort:
Just insert this meta tag between the <head> </head> tags of your html code:
[code=html]<META HTTP-EQUIV="imagetoolbar" CONTENT="no">[/code]There's also another way to disable the IE 6 image bar. Use the galleryimg attribute in your image tag. For example:[code=html][img]"myimage.png"[/img][/code]
[ Voor 20% gewijzigd door Sgt_Pepper op 14-12-2003 20:38 ]
Heel erg bedankt, beiden!
[ Voor 3% gewijzigd door BARO op 14-12-2003 19:55 ]