Ik heb een while lus waar ik conntection requests accept... ontvang wat data en verzend weer is wat, na het verwerken van de data moet er een timer gestart worden. Deze roep ik gewoon aan met 'timerNaam'.Start();
De timer word gestart maar gelijk na de eerst tick stopt ie er al weer mee. De while lus zit niet in de main-thread maar die functie voer ik uit in een nieuwe thread.
De timer blijft wel lopen als ik na 'timerNaam'.Start(); een messagebox laat zien. Maar zodra ik bij de messagebox op 'OK' klik stop de timer weer.
Ik heb al geprobeert de timer ook in een apparte thread aan te spreken. dus:
Ook heb ik geprobeert de timer.Start(); in een custom event te propen en in de while het event te triggeren. Maar dit alle zonder succes.
De timer word gestart maar gelijk na de eerst tick stopt ie er al weer mee. De while lus zit niet in de main-thread maar die functie voer ik uit in een nieuwe thread.
De timer blijft wel lopen als ik na 'timerNaam'.Start(); een messagebox laat zien. Maar zodra ik bij de messagebox op 'OK' klik stop de timer weer.
Ik heb al geprobeert de timer ook in een apparte thread aan te spreken. dus:
code:
1
2
| Thread t = new Thread(new ThreadStart(timer1.Start)); t.Start(); |
Ook heb ik geprobeert de timer.Start(); in een custom event te propen en in de while het event te triggeren. Maar dit alle zonder succes.