Capturen met Riva TNT2?

Pagina: 1
Acties:

• mees
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 29-05 12:32

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Ik word er helemaal debiel van... Ik heb een Riva TNT2 (AGP V3800), systeem lopend op WinXP, en wil via de TV-in wat filmpjes van mn camera capturen. Heb de Nvidia WDM capture drivers geinstalleerd, (héél veel) Detonator drivers geprobeerd.. Als ik in bijvoorbeeld VirtualDub dan voor de AviCapture kies, loopt het programma vast, en krijg het ook niet meer afgesloten.. Met als gevolg dat de driver bezet is, en ik dus opnieuw mag opstarten (afgelopen uur wel 40 reboots gedaan ofzo).

Bij mijn zoektocht hier op GoT word ik ook weinig wijzer, er wordt verwezen naar Asus Live! maar dat schijnt niet te werken onder winXP..

Iemand enige suggesties voor werkende drivers (ik vermoed dat daar het probleem zit) om te capturen?

8 bitterballen = 1 byterbal

• MixingMastersM
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 25-07 23:21

MixingMastersM

Ik heb ramen.....

Ik doe een gooi; windows xp.

Heb je mogelijkheid om het op een andere pc te proberen met bijvoorbeeld 98?

Ja klinkt misschien raar en weet ook niet precies...maar moest daar aan denken omdat windows xp nogal is wat dingen "niet" wil doen.

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Geen andere pc beschikbaar hier :(

Dualboot zou beetje overdreven zijn om ff te capturen..

Maar het vreemde is, de kaart komt uit een WinXP-bak, en daar heeft ie gewerkt..

[ Voor 32% gewijzigd door mees op 14-12-2003 19:50 ]

Verwijderd

specs ? drivers ? :Z

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Kan een reletief simpele tnt2 dat wel aan? Ik heb zelf de tnt1 gehad maar dat is wel 8 jaar en 4 videokaarten terug. Om precies te zijn had ik eerst een 3dfx voodoo 1 kaart en daarna de tnt1.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• mees

mees

Duuuussss...

Topicstarter
Zoals ik al zei, het heeft eerder gewerkt..

Drivers:
Onderhand wel ALLE detonator drivers geprobeerd
nVidia WMD Capture drivers 1.08, 1.10, 1.19 geprobeerd

Nu heb ik ff de pc van mn moeder gejat (en ze was het er niet mee eens, heh), Win98SE, zelfde probleem, VirtualDub loopt vast bij het laden van de drivers...

Ondertussen ook andere capture-programma's geprobeerd, maar overal hetzelfde resultaat... :(

[ Voor 14% gewijzigd door mees op 14-12-2003 22:28 ]

Pagina: 1