Toon posts:

Aanbieding belbeter.nl; addertje onder het gras?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na wat gereken heb ik toch maar besloten een gsm abbo af te sluiten. Ik kwam bij belbeter.nl terecht, en nu zag ik het volgende:

Een Siemens M55 met 2 jarig debitel-telfort 150 minuten abbo. Na 'cashback' en het 1e half jaar een korting van 50%, kom je over 2 jaar gerekend op een gemiddelde prijs van € 8,50. Dit alles is een aanbieding.

Het vreemde is echter, dat als ik nu dezelfde telefoon zou nemen, maar dan met een debitel-telfort 90 minuten abbo, ik per maand ongveer € 2,- meer kwijt ben. Hoe kan dit??

Verder nog een vraag, ik zag geen mogelijkheid om een los gprs abbo af te sluiten, of heb ik dat niet nodig omdat de gprs gewoon van de belminuten afgaat?

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-05 18:22

n00bs

Het is weer Zomer!

Nr1, neem geen contract bij Debitel
Nr2, zeker niet/nooit voor 2 jaar (bij Debitel)
Nr3, kijk op www.2call.nl die zijn in ieder geval goed en 1 van de goedkoopste en verder check shopsurvey

Als je een Telfort abonnement aflsuit BIJ Telfort, is GPRS inc. en kost 1.50/MB

[ Voor 18% gewijzigd door n00bs op 14-12-2003 19:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Misschien handig als je ook ff post wat er mis is met debitel?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 19:33:
Misschien handig als je ook ff post wat er mis is met debitel?
1 Bij debitel neem je minuten niet mee
2 over je belbundel bellen , heel erg duur -zeker van mobiel naar mobiel in piek tijd - bijna net zo duur als prepaid bellen
3 klantenservice s'avonds niet bereikbaar - beperkte openingstijden
4 belminuten worden niet goed bijgewerkt

Verwijderd

Topicstarter
Punt 1 & 2; maken voor mij niet veel uit, want ik zal niet gauw over mijn belbundel heen bellen. Of ik de minuten nou meeneem of niet maakt ook niets uit, want ik bel dan wel weer zoveel dat het abbonnement goedkoper is dan prepaid ;)

Maar goed, we gaan off-topic; antwoord op mijn vraag graag :+

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 20:05 ]

Verwijderd

Pak gewoon vodafoon. Weet je zekerdat je goede diensten krijgt geleverd! Als winkel kun je Belcompany pakken, ik heb er namelijk goede ervaringen mee!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-05 14:10
Waarom je wel of niet een provider moet nemen is het misschien handig ff te zoeken naar Debitel en waar je het best je abo kan afsluiten kan je het makkelijkst checken door ff op www.Telecomvergelijker.nl te kijken.

Hier hebben ze overigens ook een forum waar je uitgebreid in verschillende topics kan lezen waarom je in dit geval Debitel wel of niet zou moeten nemen.

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16-05 18:22

n00bs

Het is weer Zomer!

Waarom niet Debitel, gebruik de search op GOT en op andere Fora, en dan weet jij waarom je niet/nooit bij Debitel wil...
Pagina: 1