Allereerst: ik zat nog te twijfelen of ik dit in AVH of WOS moest stampen, dus deed ik t maar hierzo 
N vriend van mij, met z'n compaq 5000, heeft dus het probleem dat MP3's te snel afspelen. Als je zeg maar Winamp gebruikt, zie je m in 1 seconde verspringen van 1 naar 5 seconden, van 5naar 7, van 7 naar 11, etc. etc. Dat hij speelt dus binnen een minuut n heel MP3tje af. Hoe komt dit, en hoe verhelp ik dit?
De MP3 codec vervangen door die van Radius ( ssst....
) mocht niet baten, zelfs na het wijzigen van de prioriteiten en t verwijderen van de oude. Windoze update wilde ook weinig helpen en WMP herinstalleren (waarom ik daar aan dacht weet ik ook niet
) hielp ook geen ****.... Oja, de MS KB was niet liev, die gaf mij results terug over hoe snel Windoze 98 wel niet is
. Wie o wie weet welke oplossing ik zoek?
Ohja, misschien handig om te weten, Eerst, toen alles nog werkte stond hier Windhoos ME op. D'r is alleen zo ongelofelijk veel mee gebeurt
dat we maar hebben besloten te formatteren en Windoze 98 erop te stampen. Sindsdien doet dit probleem zich voor. Wel zijn alle drivers intussen geupdate natuurlijk
.
N vriend van mij, met z'n compaq 5000, heeft dus het probleem dat MP3's te snel afspelen. Als je zeg maar Winamp gebruikt, zie je m in 1 seconde verspringen van 1 naar 5 seconden, van 5naar 7, van 7 naar 11, etc. etc. Dat hij speelt dus binnen een minuut n heel MP3tje af. Hoe komt dit, en hoe verhelp ik dit?
De MP3 codec vervangen door die van Radius ( ssst....
Ohja, misschien handig om te weten, Eerst, toen alles nog werkte stond hier Windhoos ME op. D'r is alleen zo ongelofelijk veel mee gebeurt
Schaadt het niet, dan baat het niet