Ervaringen met DVDpost?

Pagina: 1
Acties:
  • 331 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87099

Topicstarter
Ik hoop dat het hier goed staat. Heeft iemand ervaring met DVDpost? Het lijkt me wel interessant... Is de levertijd echt maar 1 dag en hebben ze de films meestal in voorraad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Het assortiment was wel heel erg klein en het lijken me aardig oude films te zijn. M'n lokale videotheek had al bergen nieuwe films liggen die niet eens op de site voorkomen.
Leuk initiatief maar het kan voor mij niet tippen aan de lokale videotheek.

Senile! Senile Oekaki

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
kent iemand een gelijkaardige dienst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-06 08:19

Tweak-Freak

ra ra wie is dat in mijn icon?

We zijn nu bijna een jaar na de start van dit topic en ik vroeg me af of er nu wel mensen zijn met online DVD rental zaken als DVDpost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:01

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik heb gebruik gemaakt van Zenobe en Emmy's. Een keer is een DVD zoek geraakt en een keer werd een andere DVD gestuurd als gevraagd, maar over beide zaken werd niet moeilijk gedaan.
Levertijd meestal goed, vaak 3 dagen na opsturen weer nieuwe DVD's binnen, soms duurde het wat langer (1-2 weken).

Zenobe is tegenwoordig niet meer, maar er zijn er genoeg anderen. Ik denk niet dat ze veel van elkaar verschillen.

[ Voor 6% gewijzigd door Maasluip op 23-11-2004 18:31 . Reden: Naam van Emmy's was me ontschoten ]

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak

Tweak-Freak

Ja het gaat mij vooral om de service van de verschillende zaken en hoe snel je nieuwe dvd's binnen hebt.
Want ik zit nog te twijfelen bij welke zaak ik een abo. zal nemen.
Ik heb tot nu toe de volgende zaken gevonden:
DVD express
Moviemile (NL en BE -service)
Keeno
Plus DVD
Film-Box
Emmy's
Dvdperpost
BollywoodDVDs Huren
InterDVD
DVDPost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Grappig, ik had niet door dat ik deze thread nog geopend heb :)

Ondertussen ben ik al een tijdje bij DVDpost ingeschreven en ik moet zeggen dat het best wel handig is wanneer je veel DVD's kijkt. Als je er maar één per week zou kijken is het zeker de moeite niet... Het aanbod valt wel mee, maar het probleem is dat sommige DVD's altijd uitgeleend zijn, en dan moet je wekenlang wachten daarop. Ze raden daarom aan altijd 50 (!!!) DVD's op je wishlist te hebben, maar om bijvoorbeeld de volledige Stargate series in volgorde te ontvangen is praktisch onmogelijk, dan wacht je geloof ik zo'n 3 weken op iedere DVD. Als je dus geen specifieke DVD's wilt op bepaalde momenten, maar gewoon alles eens gezien wilt hebben is het zeker aan te raden, maar als je af en toe eens een film wilt kijken ga je beter naar de gewone videotheek.

Een vergelijkbare service is www.movieclub.be, daar ben ik ook 3 maand klant geweest, maar ze scheiden films met Nederlandse ondertitels niet duidelijk genoeg af van die met alleen Franse ondertitels, of erger nog, Frans gedubde films.

Over het algemeen zijn dit soort diensten dus wel handig voor grootgebruikers, maar ik zou graag nog veel verbetering zien; groter aanbod, snellere levering en ophaling (wat moeilijk is natuurlijk, omdat ze met de gewone post werken), en enkele kleine aanpassingen in hun software. Bij DVDpost zijn de doosjes echt vreselijk, vroeger waren het zachte plasticmapjes, maar nu zijn het kartonnen misbaksels die volledig openscheuren wanneer je de DVD eruit wilt nemen. Om ze dan terug op te kunnen sturen heb je enkele rollen plakbank nodig...

De prijzen zijn ongeveer hetzelfde voor beide diensten overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweak-Freak

Tweak-Freak

Ik heb me vandaag ingeschreven bij www.PlusDVD.nl
Je kunt daar nu zonder verplichtingen 14 dagen op proef (je hoeft zelfs geen bankrekening nummer op te geven). Volgens de site is de eerste DVD al onderweg.
Ik zal in de loop van de week wel even een mini review schrijven van PlusDVD dan kunnen andere mensen het mooi vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lilacrazor
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 11:29
Tweak-Freak schreef op dinsdag 23 november 2004 @ 22:09:
Ik heb me vandaag ingeschreven bij www.PlusDVD.nl
Je kunt daar nu zonder verplichtingen 14 dagen op proef (je hoeft zelfs geen bankrekening nummer op te geven). Volgens de site is de eerste DVD al onderweg.
Ik zal in de loop van de week wel even een mini review schrijven van PlusDVD dan kunnen andere mensen het mooi vergelijken.
Zit al een tijdje (+/- jaar) bij plusdvd en tot nu toe werkt het perfect. Eén keer een dvd kwijt geraakt en één keer beschadigt en hier deden ze absoluut niet moeilijk over. De nieuwste film releases hebben ze wel volgens de site maar je moet er nogal lang op wachten. Daarom ben ik inmiddels al aan het kijken voor een alternatief (emmys.nl).
Pagina: 1