[R9500] Problemen met de nieuwe drivers

Pagina: 1
Acties:

• FaBioTh
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik heb een ATI Radeon 9500 die is software gemodd naar 9700 pro nou ja dat pro is alleen maar clocken !!

En ik heb dus de cathalyst 3.9 drivers geinstalleerd en als ik hem nu op stand-by zet mn comp dan heb ik in 1 keer allemaal checkers op het beeld dus moet ik me comp weer herstarten en dan is het weer goed maar zodra ik weer op stand-by zet (ik gebruik dit vaak omdat het ZEER handig is ) heb ik weer checker's .
Dit probleem had ik niet met ouwe drivers .. (cathalyst 3.4 enzo..^)
nou is het natuurlijk makkelijk om te zeggen "dan gebruik je ouwe dirvers toch "
maar dit wil echter vermijden omdat ik een dikke performance winst heb met de nieuwe drivers !!

dus wie kan me helpen !!???

FaBioTh ;(

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-08 13:23
Het prestatieverschil tussen Catalyst 3.7, 3.8 en 3.9 is niet zo bijster groot, dus je zou bijvoorbeeld de Catalyst 3.7 eens kunnen proberen. Of de 'tegenhanger' van de Catalyst drivers, namelijk de Omega drivers :)

[ Voor 5% gewijzigd door Hahn op 14-12-2003 18:53 ]

The devil is in the details.

• FaBioTh
  • Niet online
ja ik heb ook een omega 3.9 gebruikt maar daar had ik dat ook mee.
Maar ik zal wel ff de 3.7 ff testen even kijken of het daar ook mee heb want die heb ik niet gebruikt in iedegeval thx voor de tip!! :d:d

[ Voor 52% gewijzigd door FaBioTh op 14-12-2003 18:56 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Topictitel wat duidelijker gemaakt.

• FaBioTh
  • Niet online
oke thx, maar het probleem is nog niet opgelost ik heb de 3.7 geinstalleerd van zowel ATI als Omega en beiden hebben het zelfde probleem !!

• FaBioTh
  • Niet online
Weet echt niemand hier iets voor :( damn das wel bagger !!
Want ik word gestoord van die checkers !!
Pagina: 1