Graphics FIFA 2004 op PC in vergelijking met XBOX

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-10 12:30
Ik heb FIFA 2004 net gekocht voor mijn pc, had het al op de XBOX. Nu ben ik zeer verbaasd over het kwaliteitsverschil van de graphics, op de XBOX is het echt 1000x mooier. Alles is veel "hoekiger", niet zo mooi "afgeslepen" als op de XBOX (pixeliger). Voorbeeld; als het logo van de club langs komt draaien, dan is dit echt afgrijselijk lelijk, op de XBOX mooi.

Is er nou iets mis met mijn videokaart? Heb de nieuwste drivers al.... Herkennen anderen dit ook??

GEFORCE MX 400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Naar mijn mening moet het spel op de pc toch echt mooier zijn.
Maarja een mx 400 is ook niet jut van het.

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit kan op zich wel in het Fifa 2004 topic, maar ik denk dat je ook al een heel eind komt door de screenshots van de verschillende versies te vergelijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:37
Xbox en PC moet je gewoon niet vergelijken. TV's hebben veel punten waardoor lelijke dingen al snel 'verdoezeld' worden, bijvoorbeeld de afstand ten opzichte van je beeld.

Bij een PC zit je ongeveer 0,5 ~ 1 meter van je monitor af, bij je TV zit je er toch al snel 2 meter of meer vanaf, bij de computer zit je er dus meer met je neus op en zie je details ook beter.
En dan heb ik het niet eens gehad over het wazigere beeld op de TV, waardoor alles wat ronder en mooier afgewerkt lijkt (!) te zijn, je monitor geeft een scherper beeld, waardoor onvolkomenheden ook eerder opvallen.

En je videokaart is inderdaad niet echt meer van deze tijd, dus die kan zeker mee spelen als het aankomt op de grafische kwaliteit die je uiteindelijk te zien krijgt :)

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valse slot openbreker. Dit topic moet dicht blijven :(

Dit topic is gesloten.