Toon posts:

digicam hulp nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,ik heb een digitale camrea van aiptek, een slimcam 3200, vergelijk baar met zo een kleine trust. maar hij zuipt batterijen. dus ik heb er oplaadbare batterijen ingedaan(AAA). dus k heb die dingen 24 uur opgeladen. en als ik ze in me camera doet, geeft hij aan dat ze vol zijn.
Dus ik wil me flitser dan laden. maar als hij gaat laden, geeft ie aan dat ie niet gelaad kan worden, en dan staat er dat me batterijen leeg zijn. Als ik hem weer aan en uit doe, geeft hij weer aan dat ze vol zijn. en dan herhaalt het zich weer.
ik had een nieuw setje oplaadbatterijen gekocht maar dat geeft hetzelfde probleem. kan iemand mij helpen

thnx pinen

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

wat voor oplaadbare batterijen zijn het? daar zit namelijk een wereld van verschil in.
de goedkoopsten zijn meestal ook meteen het brakste.
als je geld over hebt, probeer dan eens GP Powerbank NiMh batterijen, die gaan veeeeeeeeeeeel langer mee.

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

• jevn
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Beetje extra info zou handig zijn. bijvoorbeeld, hoeveel mAh zijn die oplaadbare batterijen.

Verwijderd

Topicstarter
oke de ene zijn 800 mah batterijen
en de andere 750 mah
de 750 waren van varta, 8euro voor 2
en de 800 mah zijn hahnel(?) en die waren 14 euro voor 4 batterijen
het zijn wel aaa dus kleinere dan normale.
batterijen zijn volledig nieuw en moesten eerst worden opgeladen voor gebruik, wat ik dus ook gedaan heb...

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 19:04 ]

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
[GT] ---> [FG]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 09:02
Verwijderd schreef op 14 december 2003 @ 18:10:
oke de ene zijn 800 mah batterijen
en de andere 750 mah
de 750 waren van varta, 8euro voor 2
en de 800 mah zijn hahnel(?) en die waren 14 euro voor 4 batterijen
het zijn wel aaa dus kleinere dan normale.
batterijen zijn volledig nieuw en moesten eerst worden opgeladen voor gebruik, wat ik dus ook gedaan heb...
Zit dus in het vermogen van de batterijen, een beetje goeie batts voor een digicam zijn toch wel minstens NiMh met 1800mah, dus meer dan 2x het vermogen van je huidige batts

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• sjuk425
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

sjuk425

blah.

Een ladertje van GP met 2100 batterijen kost iets van 50 euro. Je hebt dan geen snel lader maar goed.

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-02 22:27

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik heb voor mijn Olympus C350Zoom een hele zwik 1300mAh Accu's, en da's al aan de krappe kant. Kan ik alles bij elkaar ingeveer een dag of wat mee doen. Je scherm zuipt het meeste, dus die zou je evt uit kunnen zetten. Alleen als je alleen digitale en geen optische zoom hebt, heb je toch het scherm nodig.
Dus conclusie (net als vorige(n)): Investeer in goede accu's, het liefst 1800 of 2000 of nog meer mAh

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• cryforhelp
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-01 10:58
Ik denk dat je wel wat betere batterijen kan krijgen, maar in AAA is het volgens mij niet mogelijk om >1500 mAh batterijen te krijgen.

Verwijderd

Topicstarter
oke thnx, maar ik ga dan op zoek naar batterijen met meer mah's. hopelijk doet ie het dan wel
2 x AAA alkaline batteries (1.5V), dat hoort erin, dan werkt ie prima weet iemand met hoeveel mah dat overeenkomt? thnx
thnx

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 19:59 ]

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op 14 december 2003 @ 19:30:
[...]

Zit dus in het vermogen van de batterijen, een beetje goeie batts voor een digicam zijn toch wel minstens NiMh met 1800mah, dus meer dan 2x het vermogen van je huidige batts
het zijn AAA batterijen, nog een slag kleiner dan penlites (AA) dus.

ik denk dat je niet veel hoger komt qua mAh per baterijtje, niet oplaadbare hebben vaak wel meer vermogen dan oplaadbare.

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-02 09:02
AAA, mja die gebruik ik amper, maar zoalscryforhelp al zegt dat hoger dan 1500mah niet kan dan zijn de 1500mah's nog beter dan de 800's die je hebt

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

• Nimrod|IA
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-03-2020

Nimrod|IA

Snoopy schopt KONT!!!!!!!!!

Ik heb 750 mAh accu's van AAA. Geloof niet dat er veel sterkere zijn. Bestaan zoiezo geen 1800mAh in AAA. Dat zijn de AA batterijen. Heeft je camera dit probleem ook als je gewone batterijen gebruikt???

[ Voor 6% gewijzigd door Nimrod|IA op 17-12-2003 13:10 ]

>Systeemspecs<

Pagina: 1