met papier mache kun je alles maken!!
Verwijderd
Maar ik had geen zin om het te testen, ik heb nog geen drivers enzo.
Maar die TNT2 m64 heeft dus meer FPS? (in Unreal?)
OOk in UT!
Verwijderd
maar dan nog ........als er straks andere games zijn zou ik echt kiezen voor TNT2 32MbOp zaterdag 09 december 2000 16:45 schreef Servowire het volgende:
mmmmh, moeilijke keuze, ik lees net dat Unreal Tournament 3DFX optimized is......
Als je gaat UT-en moet je absoluut die VOODOO nemen...UT zonder voodoo zuigt!
Voor de rest OWNZZ de TNT de Voodoo
We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.
Verwijderd
Ook wel de allergrootste _ _ _ _ _ (vul in met blokletters)
beter lezen!Op zaterdag 09 december 2000 22:34 schreef DMaarten het volgende:
Wat zit iedereen opeens over Ut te praten? Allemaal leuk en aardig en zo maar hij zegt helemaal niets over dat spel hoor.
In 3dmark wint die m64. Maar 3dmark is nogal pro nvidea, en m.i. in dit geval niet een echt geode graadmeter.
In ut en andere glide optimalliseerde spellen zal die banshee het beste zijn. Voor de overige spellen scheelt het maar weinig denk ik.
"De ouwe Tom Bombadil is een vrolijk kwastje,Zijn laarzen zijn geel en knalblauw is zijn jasje, Want Tom, die de meester is, heeft geen ooit gevangen, Zijn liedjes zijn sterker en zijn benen zijn langer". (LotR)
kan ik dan "kiezen" bij elke game?
die banshee is PCI
Verwijderd
Sorry RAID-O, maar eh kijk hier dan effe: http://www.madonion.com/compare.shtml?985733 en vergelijk.... Heb namelijk een VooDoo3Op zaterdag 09 december 2000 22:39 schreef RAID-0 het volgende:
Geen enkele voodoo 1,2 of 3 die mij bijhoudt in 3dmark (score is 2876)of UT.