Toon posts:

[Exchange 2003] Catchall

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hi all. Ik ben op zoek naar een oplossing voor het volgende.

Ik heb hier een w2k3 server staan met exchange 2003 (smtp) en een aantal mailboxen. Nu wil ik alle overige mail *wildcard*@domein.nl forwarden naar een bepaalde gebruiker. Ik heb al even gezocht op tweakers en op support.ms.com maar niemand heb nog geen echte oplossing kunnen vinden behalve 1tje met VB scripting. Ik heb totaal geen ervaring met VB scripting dus ik hoop op een alternatieve oplossing. Wie heeft er eentje voor me?

Groeten Ron

• Zwelgje
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-08 09:02
er zijn uiteraard alternative oplossingen echter dan zit je vast aan 3rd party software (wil je dat :? )

de vbscript oplossing heeft dan ook mijn voorkeur

http://support.microsoft.com/?kbid=324021

maar die had je al gezien

A wise man's life is based around fuck you

Verwijderd

Topicstarter
vb oplossing installeren is niet eens zo'n groot probleem maar dan moet je persee alle mail naar 1 box sturen ipv alleen de mail zonder directe bestemming en dat wil ik niet.

Bestaat er ook 3rth party softw waar je niet voor hoeft te betalen? Ik heb namelijk wel iets gevonden maar daarvoor moet ik betalen..

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Ik verplaats je topic even naar Software Algemeen - daar horen vragen over Exchange namelijk thuis :)

Windows Operated Systems >> Software Algemeen

Verwijderd

Topicstarter
Excuses, thnx.

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 31-08 19:16

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Een leuke kick, maar ik wil dus hetzelfde.
Is de oplossing al bekend?

Wat ik dus wil is (zoals de ts ook wil) is bijv. jan@domein.tld doorsturen naar mailbox "jan" en jan.jansen@domein.tld doorsturen naar mailbox "jan". Maar al het andere moet naar mailbox "info".
Dus info@domein.tld en typo@domein.tld moet naar de mailbox "info".

Ook met Exchange 2003.

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Pagina: 1