Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Verwijderd
neeh niet echt normaal. dit mag niet eens.
er zit wel wat koelpasta op de gpu zelf maar het lijkt me niet
dat het zo heet is geworden dat het op je casefan is gekomen.
je moet de oorzaak ergens anders zoeken en asap schoonmaken
er zit wel wat koelpasta op de gpu zelf maar het lijkt me niet
dat het zo heet is geworden dat het op je casefan is gekomen.
je moet de oorzaak ergens anders zoeken en asap schoonmaken
Het is mogelijk om een fan te smeren met een druppeltje smeerolie zodat ie weer wat stiller is..
Lijkt me dat die Club 3D kaart van jou een refurbished kaart is, met een "fout" gefixte cooler
Lijkt me dat die Club 3D kaart van jou een refurbished kaart is, met een "fout" gefixte cooler
Klopt. Er schijnen nogal wat ATi kaarten te zijn die problemen hebben met rammelende koelers, wellicht hebben ze zo even de boel proberen op te lappen. (PS. dit heeft niks met club3d ofzo te maken. Dit aangezien toch vrijwel alle ATi kaarten uit 1 en dezelfde fabriek komen..... )
mm, ben ik lekker mee. Zou ik terug moeten gaan naar de zaak waar ik hem gekocht heb, of zou ik hem effe goed schoonmaken? Andere optie is natuurlijk passief koelen...
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
Teruggaan naar winkel?
Moeilijkheden ---> passief gaan koelen (hoe minder herrie hoe beter)
Moeilijkheden ---> passief gaan koelen (hoe minder herrie hoe beter)
Je kan inderdaad terug gaan naar de winkel. Is niet zo heel lief om jou een kaart met een half brakke koeler te verkopen. Een andere mogelijkheid is inderdaad een zalman zm-80chp erop te schroeven, ben je in een keer van al je problemen af. Je kan die kaart namelijk nog wel omruilen voor een nieuwe, maar grote kans dat je binnen zoveel tijd weer met een rammelende koeler zit......
Dat is volgens mij helemaal niet waar, volgens mij doet 90% van de koelers het gewoon goedmaar grote kans dat je binnen zoveel tijd weer met een rammelende koeler zit......
Wat wel waar is, is dat je je kaart kan weggooien als je vaag beeld krijgt als je die Zalman erop gezet hebt
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Pagina: 1