Ik heb de het volgende systeem:
P4 2,8
Win XPprof SP1
1024 DDR mem
MSI 865PE NEO2 info hier
Het gaat over het aanleggen van een wireless lan.
Ik gebruik @home, altijd prima geweest maar nu dus met wireless lan producten van sitecom
Dit modem sitecom wl-018 w2
Deze usb netwerk adapter sitecom wl-012
Op het moment dat ik deze wil installeren geeft hij heel even aan dat hij de usb kaart herkent, en ben ook even op internet geweest maar al snel volgde een blauw scherm in XP en de computer valt helemaal uit.
Het gaat om de volgende foutmelding: bad pool caller
Op de site van micosoft krijg daarop de volgende uitleg maar daar word ik niet echt wijzer van.
Heb al gekeken naar irq settings maar die zitten goed. Hoe los ik dit nu op?
Ik heb dus al een nieuwe versie van het sitecom modem W2 nml en de pc is nog geen week oud en vers geinstalleerd met de nieuwste online drivers enz enz ook het usb geval van sitecom heeft de nieuwste drivers...
P4 2,8
Win XPprof SP1
1024 DDR mem
MSI 865PE NEO2 info hier
Het gaat over het aanleggen van een wireless lan.
Ik gebruik @home, altijd prima geweest maar nu dus met wireless lan producten van sitecom
Dit modem sitecom wl-018 w2
Deze usb netwerk adapter sitecom wl-012
Op het moment dat ik deze wil installeren geeft hij heel even aan dat hij de usb kaart herkent, en ben ook even op internet geweest maar al snel volgde een blauw scherm in XP en de computer valt helemaal uit.
Het gaat om de volgende foutmelding: bad pool caller
Op de site van micosoft krijg daarop de volgende uitleg maar daar word ik niet echt wijzer van.
Heb al gekeken naar irq settings maar die zitten goed. Hoe los ik dit nu op?
Ik heb dus al een nieuwe versie van het sitecom modem W2 nml en de pc is nog geen week oud en vers geinstalleerd met de nieuwste online drivers enz enz ook het usb geval van sitecom heeft de nieuwste drivers...