Je ziet aan de lopende band van die berichten dat b.v. trainer Louis van Gaal van Arsenal zijn spits Henry de hemel inprijst en dat zijn laatste optreden een goed standaard zou zijn voor zijn team.
Nou speel ik met Man Utd (met Ronaldo, van Nistelrooy en Mido , op de bank zit Makaay)
Mido speelt echt geweldig. Tegen Rosenburg in de ChampionsLeague had hij 6 keer gescoord!!!! Dus nu wil ik hem ook wel even de hemel in prijzen...
maar HOE MOET DAT ??????
B.V:
Celta Manager Miguel Angel Lotina has moved his praise to midfielder Alexander Mostovoi, saying that his recent performance had been a good standard and that if the players followed his example, Real Club Celta de Vigo SAD wouldn't be in the league position they currently find themselves.
Hoe moet je dat ooit doen???
Kan iemand me alsjeblieft helpen??
Alvast heel erg bedankt.
Hier nog even mijn opstelling (2004-2005) 4-3-3 :
GK: Shay Given / Paul Robinson
DR: Mancini / Trabelsi
DL: Silvestre / Phil Neville
DC: Ferdinand / Tudor
DC: Chivu / Gallas
MC: Beckham / Kaka
MC: Veron / Arteta (Arteta is een aanrader !!)
MC: Joe Cole / Keane
FC: Ronaldo / Scholes
FC: van Nistelrooy / Solskjaer
FC: Mido / Farnerud
En nog een vraagje... Hoe moet je je stadion vergroten.
Ik heb het bestuur dat een halfjaar geleden gevraagd maar geen resultaat of wat dan ook...
Nou speel ik met Man Utd (met Ronaldo, van Nistelrooy en Mido , op de bank zit Makaay)
Mido speelt echt geweldig. Tegen Rosenburg in de ChampionsLeague had hij 6 keer gescoord!!!! Dus nu wil ik hem ook wel even de hemel in prijzen...
maar HOE MOET DAT ??????
B.V:
Celta Manager Miguel Angel Lotina has moved his praise to midfielder Alexander Mostovoi, saying that his recent performance had been a good standard and that if the players followed his example, Real Club Celta de Vigo SAD wouldn't be in the league position they currently find themselves.
Hoe moet je dat ooit doen???
Kan iemand me alsjeblieft helpen??
Alvast heel erg bedankt.
Hier nog even mijn opstelling (2004-2005) 4-3-3 :
GK: Shay Given / Paul Robinson
DR: Mancini / Trabelsi
DL: Silvestre / Phil Neville
DC: Ferdinand / Tudor
DC: Chivu / Gallas
MC: Beckham / Kaka
MC: Veron / Arteta (Arteta is een aanrader !!)
MC: Joe Cole / Keane
FC: Ronaldo / Scholes
FC: van Nistelrooy / Solskjaer
FC: Mido / Farnerud
En nog een vraagje... Hoe moet je je stadion vergroten.
Ik heb het bestuur dat een halfjaar geleden gevraagd maar geen resultaat of wat dan ook...