hoi tweakers,
ik heb het volgende probleem...
ik heb laatst deze cooler gekocht:

de IHC-L71 van coolermaster, voor me p4
alleen krijg ik em niet in mijn bracket
hij is breder dan mijn standaart koeler en ik krijg em er niet in...
nu weet ik dus niet wat ik moet doen...
ik kan nergens even een ander bracket halen en hopen dat die wat groter zodat ie wel past...
hoe zou ik em eventueel kunnen bevestigen??, ik heb al wat rond gekeken op google maar tschijnt dus zo te zijn dat die bevestigings klemmetjes ook vrij rottig werken.., dus wat zou ik eventueel kunnen proberen??
zou ik misschien met van die tiewraps kunnen proberen... dat die dan zo door de gaten van me mobo en dan door me koeler , of zou dat niet stevig genoeg zijn??
plz, help me, khoop dat ik niet voor nix zo'n dure koeler voor 40E gekocht heb...
bvd
edit, kan iemand ff titel verbeteren
ik heb het volgende probleem...
ik heb laatst deze cooler gekocht:

de IHC-L71 van coolermaster, voor me p4
alleen krijg ik em niet in mijn bracket
hij is breder dan mijn standaart koeler en ik krijg em er niet in...
nu weet ik dus niet wat ik moet doen...
ik kan nergens even een ander bracket halen en hopen dat die wat groter zodat ie wel past...
hoe zou ik em eventueel kunnen bevestigen??, ik heb al wat rond gekeken op google maar tschijnt dus zo te zijn dat die bevestigings klemmetjes ook vrij rottig werken.., dus wat zou ik eventueel kunnen proberen??
zou ik misschien met van die tiewraps kunnen proberen... dat die dan zo door de gaten van me mobo en dan door me koeler , of zou dat niet stevig genoeg zijn??
plz, help me, khoop dat ik niet voor nix zo'n dure koeler voor 40E gekocht heb...
bvd
edit, kan iemand ff titel verbeteren
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 16:29 ]