Instelling: geen opdeling v/d pagina's?

Pagina: 1
Acties:

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 13:08
Hoi!
Ik zou graag als mogelijke instelling zien in het user profile dat de reacties niet na een aantal word afgekapt. Dat geld zowel voor het forum, als voor het nieuws op de frontpage. Dit omdat ik met een modem internet, en vaak een stuk of 10 topics open, mail ophaal, etc. En da na het disconnecten eens rustig alles ga lezen. Als iets dan dus verdeeld is in meerdere pagina's, dan kan ik niet alles lezen.
Thnx, Groeten,
PanMan.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:37

Jaymz

Keep on moving !

Op de frontpage kun je dit instellen (na hoeveel posts nieuwe pagina.) Op GoT kan het geloof ik niet.

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Kan op GoT ook gewoon hoor... Bij je prefs :)

Verwijderd

Jah .. gewoon op 256 zetten, heb je altijd de hele draad :)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-02 20:37

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Op zaterdag 09 december 2000 16:20 schreef HlpDsK het volgende:
Jah .. gewoon op 256 zetten, heb je altijd de hele draad :)
:)... Das wel errug sick :)... Ik heb hem gewoon op 100 staan... maar ja.. het kan wel ;)

Verwijderd

Op zaterdag 09 december 2000 16:24 schreef IceStorm het volgende:

[..]
:)... Das wel errug sick :)... Ik heb hem gewoon op 100 staan... maar ja.. het kan wel ;)
sick? de manier waarop je hier naar een deel 2 moet of 3 of 4 als je de setting lager zet zuigt yak-ballen, dus ik heb het lekker op 256 gezet. 1 grote draad en dan scroll ik wel.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Laden duurt dan lang op 256 :(

Misschien dat ik t aan t einde vd maand ook kan :D --> Chello.

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 11:25

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Gewoon in je prefs een groot getal invullen, dan heb je het probleem ook opgelost (topics gaan op het forum toch niet voorbij 256 postings).

• Obi
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Ik heb bij m'n prefs ook het aantal op 256 staan. Bevalt perfect en Chello heeft er geen moeite mee.

Alleen bij de Screenshot-topics is het wel grappig om je beschikbare ramgeheugen van 185MB zeer snel naar 0 te zien zakken..

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Kheb maar 64 mb Ram op een 166 Mmx, hier moet alles nog ge update worden door Chello, want t is nu bagger.

• PanMan
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 18-02 13:08
Okee, het is weer duidelijk dat ik niet goed had gekeken, en het al bestond....:)
Thnx!
PanMan.

Where a calculator on the ENIAC is equipped with 18,000 vacuum tubes and weighs 30 tons, computers in the future may have only 1,000 vacuum tubes and weigh only 1.5 tons.
– Popular Mechanics, March 1949

Pagina: 1