IK BEN VANMORGEN GEDOOPT!!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

• omewillem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
Vanmorgen ben ik gedoopt! Voor de mensen die het graag willen zien heb ik een filmpje ervan online gezet :D

Doopfilmpje :D

Voor de mensen die geen xvid codec hebben:

XviD_Install

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

offtopic:
Je titel is een beetje schreeuwerig

Gefeliciteerd, dat bad lijkt meer op een zwembad 8)7

Verder nog meer te vertellen over je doop :?

[ Voor 61% gewijzigd door GGS_206 op 14-12-2003 15:44 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

Verwijderd

Gefeliciteerd!

Nu ben je er vast heel gelukkig mee, maar dit is niet helemaal de plaats het van de daken te schreeuwen ;) W&L is een discussieforum, en ik zie in jou startpost maar weinig aanzet tot discussie. Lees eerst nog eens de policy door (bovenaan de topiclijst) om te bekijken welke topics hier wel en welke hier niet thuishoren. Dit topic gaat op slot.

edit:
Verder nog een zooi HK-replies getrashed. Ook voor deze personen geldt dat ze ons beleid beter nog eens door kunnen lezen ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 15:49 ]

• omewillem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-12-2024
G F0rce 1 schreef op 14 december 2003 @ 15:45:
Mischien meer een topic voor op FOK ;)
Anyway gefeliciteerd!
Been there, done that :)

Ik kan wel iets meer vertellen over mijn doop:

Tijdens mijn getuigenis heb ik uitgelegd wat mij deed overtuigen om de stap naar de doop ook te maken..
Namelijk het volgende:
Ik las op een avond`een stukje uit de Bijbel uit handelingen 8:36-37.
Hier staat:
En terwijl zij onderweg waren, kwamen zij bij een water, en de kamerling zeide: Zie, daar is water; wat is ertegen, dat ik gedoopt word? 37 [En hij zeide: Indien gij van ganser harte gelooft, is het geoorloofd. En hij antwoordde en zeide: Ik geloof, dat Jezus Christus de Zoon van God is.]
Bij dit gedeelte dacht ik bij mezelf dat dat ook voor mij gold, en ik ging verder lezen. En na een tijdje kwam ik uit in Speuken 6:9-11
En daar staat:
9 Hoelang, luiaard, zult gij neerliggen,
wanneer zult gij opstaan uit uw slaap?
10 Nog even slapen, nog even sluimeren,
nog even liggen met gevouwen handen
11 daar komt uw armoede over u als een snelle loper
en uw gebrek als een gewapend man.
En dan met name vers 9 heeft me wakkergeschud! Dat is in het kort waarom ik me heb laten dopen. :)

Verwijderd

offtopic:
Hmmm, users horen niet te kunnen posten nadat een topic gesloten is :? Hij zat wel al echt dicht...

Hoewel het er met die tweede post al wat meer op begint te lijken, blijft het meer een mededeling dan een start van een discussie of bespreking. Als je het perse over dopen wil hebben, kan je misschien een topic beginnen waarin je mensen vraagt waarom zij zich hebben laten dopen, met een beschrijving vanuit je eigen ervaringen erbij :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 15:54 ]

Dit topic is gesloten.