Welke DVD spelers hebben een analoge 5.1 (6.1?) uitgang, is het mogelijk om daarop mijn Inspire 6.1 6700 aan te sluiten? En hoe is de kwaliteit hiervan, decodeert ie alleen maar Dolby Digital of ook DTS? En als jij er een hebt, hoe zijn je ervaringen ermee (eventueel vergeleken met een aparte reciever), en hoeveel kost ie?
Verwijderd
Gansteroo, dit is nu al je 3e topic over ongeveer hetzelfde, dit is erg ongewenst en zelfs irritant. Voor deze topicstart geldt, kijk de productpagina's van de verschillende fabrikanten erop na. Een site die dat voor je verzameld is www.kieskeurig.nl.
Je zoekt dan een speler met een ingebouwde decoder. Zoals dus de Philips DVD-763SA, of Sony DVP-NS903/930 om maar wat voorbeelden te noemen.
Nog een copy-paste uit de Faq:
Je zoekt dan een speler met een ingebouwde decoder. Zoals dus de Philips DVD-763SA, of Sony DVP-NS903/930 om maar wat voorbeelden te noemen.
Nog een copy-paste uit de Faq:
Op mijn DVD speler staat DTS / Dolby digital, heb ik nu een ingebouwde decoder?
Dat kan, maar het hoeft niet. Je kan een decoder herkennen door de specificaties te kijken en te zoeken naar specifiek het woord decoder of naar 5.1 output. Je kan het ook zien door naar de achterkant van een DVD speler te kijken om te zien of er 6 analoge uitgangen opzitten. Dan zit er zowiezo een dolby digital decoder in en soms ook een DTS decoder.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 15:41 ]
Dit topic is gesloten.
![]()