nu isdiervoedsel veiliger dan mensenvoedsel->BSE

Pagina: 1
Acties:

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:06
Door de beslissing van de EU om diermeel geheel te verbieden is het huidige diervoedsel veiliger dan jouw eten. Want in een frikandel en dat soort snacks zitten stoffen die, wanneer het gehele BSE verhaal waar zou zijn, dichter bij de BSE bron zitten dan in diervoeders. Zijn we met z'n allen niet een beetje doorgeslagen door de media die er weer eens een mooie show van gemaakt heeft :?

Verwijderd

'We' zijn behoorlijk doorgeslagen. Er wordt, naar mijn mening, geen reeel beeld van de risio's geschept.

• Virgol
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-10-2025
Volgens mij zitten de de gevaarlijke eiwitten de bse veroorzaken in het centrale zenuw stelsen. Nou weet ik niet hoe veel memse oog en hersenen eten maar het is niet mijn dagelijkse eten.

Virgol

• Het
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-09-2025

Het

Het is me er eentje...

Het enige waarvoorde EU die extra maatregelen neemt (en zeker i Nederland) is het vertrouwen van de consument. Ga jij ff alle consumenten uitleggen dat ze geen gevaar lopen. Helaas is politiek ook somd het nemen van nutteloze maatregelen waardoor 'de burger' zich weer goed voelt.

Sjongejonge

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:06
het is alleen jammer dat de veehouder de dupe wordt door lagere prijzen IVM hogere voerkosten die hij vanwege het kromme marktsysteem niet kan doorberekenen in zijn eindproduct. Wat trouwens ook de reden is dat hij lang niet altijd de dieren op die manier kan houden zoals het het zou willen...