Toon posts:

zijn GAMECUBE games te copyen?

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik vraag mij af of de games voor de gamecube te kopieren zijn?

ja ik weet het zijn van die kleine dvdtjes, naar mijn weten zijn die ook leeg verkrijgbaar.
En de meeste cd en of dvd branders kunnen deze schijfjes wel branden.

Maar dan als het kopieren is gelukt slikt de cube de kopie? of moet die cube net als de XBOX en PS2 omgebouwd worden?

Zijn er mensen die hier al ervaring mee hebben?

nou ik hoor het wel

laterzzzzz })

• Bware81
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-01-2022
ja ze zijn te kopieren maar de gamecube moet ook een wijziging ondergaan om ze te kunnen lezen.

AMD64 XP3000+, 1024MB Kingston, ASUS K8V deluxe SE, ATI Radeon 9800 pro Realtek8139 Nic, ITE RAID contr, 2x 80GB Maxtor,2x 160GB sataMaxtor, NEC1300a DVD-r, Samsung DVD/CD-r combo. 21inch crt Compaq

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:17
ow zijn ze te kopieren? waar haal je die info dan vandaan?

ze zijn wel te streamen, gebruiken makende van een bug in Phantasy Star Online en een breedband adapter...
maar kopieren?? da's nieuw voor mij

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Bizzarro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 30-10 10:30

Bizzarro

4 uur Cup-A-Soup

voor mij ook.

maar als je de faq even had gelezen van sgd valt er te lezen dat topics over gekopieerde games, en hoe die te omzeilen zijn niet zijn toegestaan (geld ook voor modchips)

Verwijderd

Ik dacht dat de schijfjes achteruit zijn gemaakt (net als bij GD-roms)...en dus om ze te branden heb je speciale lees soft/hardware nodig.
Maar dan moet er ook waarschijnlijk weer een mod gedaan worden op je GC...maard at zal er wel binnen no-time zijn zodra je het kan copyen.
ik hou het gewoon op origineel kopen, mits de spellen leuk zijn...anders gaan ze net zo hard weer naar de winkel terug.

Verwijderd

Policy omtrend modchips.

Topics over modchips zijn in Spielerij niet toegestaan. Niet alle modchips zijn illegaal, maar toch willen wij topics hierover niet hebben. Mocht je hier toch een topic over openen, gaat je topic op slot en bij herhaling kunnen er minder leuke maatregelen getroffen worden. Klinkt hard, maar modchips zitten nou eenmaal in een nogal grijs gebied qua legaliteit.
Gewoon je spellen kopen...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.