Ik moet nu een opstart diskette maken in xp pro omdat ik wil gaan formateren. Maar ik kan die optie nergens vinden. Zit die optie er wil in windows xp? Ik heb ook al gezocht in configuratie scherm en ik heb gezocht op GOT en op goolge. Ben ik nou zo'n noob of zit er gewoon simpel die optie er niet bij xp?
Verwijderd
zie de faq: www.bootdisk.com
edit:
ik was eerduh
ik was eerduh
[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2003 13:53 ]
kijk anders eens in de faq, of op www.bootdisk.com.
Garmin NUVI 300 - ACER Aspire 5102WLMi
Hoezo opstart diskette??
Je kan toch gewoon tijdens de setup van Windows XP er voor kiezen waar je wilt installeren, en hoe de schijf vervolgens moet worden geformatteerd?!?
Dan bedoel ik dus gewoon dat je de setup vanaf de CD-ROM start.
Mijn huidige systemen hebben niet eens meer een FDD.
Je kan toch gewoon tijdens de setup van Windows XP er voor kiezen waar je wilt installeren, en hoe de schijf vervolgens moet worden geformatteerd?!?
Dan bedoel ik dus gewoon dat je de setup vanaf de CD-ROM start.
Mijn huidige systemen hebben niet eens meer een FDD.
[ Voor 26% gewijzigd door Brede P op 14-12-2003 13:54 ]
De posts hierboven zijn eigenlijk al genoeg, maar ik snap niet helemaal waarom je de optie niet kan vinden om in Windows XP een opstartdiskette te maken.
Want naar Deze Computer gaan, dan rechtermuisknop op je diskettedrive doen » Formatteren kiezen en dan de optie MS-DOS opstartdiskette maken aanvinken is toch niet zo moeilijk?
Want naar Deze Computer gaan, dan rechtermuisknop op je diskettedrive doen » Formatteren kiezen en dan de optie MS-DOS opstartdiskette maken aanvinken is toch niet zo moeilijk?
The devil is in the details.
Dat is moeilijk ja als je niet weet waar je moet zoeken, en ik zal is even kijken om te formateren met windows xp cd en gaat dan erna xp er automatisch op geinstaleert worden?
Hm, Misschien is dit voor jou en andere windows XP gebruikers niet zo moeilijk, maar vergeet niet dat het in de vorige versies van windows op een ander manier moest (configuratiescherm=>systeem, ofzoiets) Ik heb, toen ik voor het eerst van deze functie gebruik wilde maken, hier ook wel even naar moeten zoeken.....MaRc0 schreef op 14 december 2003 @ 13:56:
De posts hierboven zijn eigenlijk al genoeg, maar ik snap niet helemaal waarom je de optie niet kan vinden om in Windows XP een opstartdiskette te maken.
Revolution!
Mooi dat het gelukt is.darkdesign schreef op 14 december 2003 @ 14:53:
Het is gelukt ik heb mun pc opnieuw geinstaleert, dit kan dicht, en thnx voor de hulp.
Het zou nog mooier zijn als je de volgende keer gewoon even in de faq kijkt: http://gathering.tweakers...ist_messages/727176///#28
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()